با حضور رئیس‌جمهور انجام شد؛

امضای قرارداد سرمایه‌گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریالی در بخش فاضلاب قم

قرارداد سرمایه‌گذاری در بخش فاضلاب شهر قم با مشارکت بخش خصوصی به ارزش ۳۰ هزار میلیارد ریال با حضور رئیس‌جمهور به امضا رسید.

 آیین امضای قرارداد‌های سرمایه‌گذاری تکمیل و توسعه تأسیسات فاضلاب کشور با مشارکت بخش خصوصی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.

در این آیین قرارداد واگذاری امتیاز استفاده از فاضلاب خام شهرک پردیسان، مسکن مهر و شهرک دانشگاهی به امضا مهدی نظرزاده سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان قم و شرکت سرمایه‌گذار رسید.

آقای نظرزاده، رقم این قرارداد را ۳۰ هزار میلیارد ریال دانست و گفت: احداث ۱۵ کیلومتر خط انتقال فاضلاب پردیسان و احداث ۴۰ کیلومتر خط انتقال و یک باب تصفیه‌خانه فاضلاب در بخش جنوبی شهر قم از جمله بخش‌های این قرارداد است که توسط سرمایه‌گذار انجام خواهد شد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه سرمایه‌گذار، فاضلاب خام را پس از تصفیه به صورت پساب به سمت محور سلفچگان و نیزار منتقل می‌کند، افزود: استفاده از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای توسعه طرح‌های فاضلاب به ویژه خط انتقال و تصفیه‌خانه فاضلاب پردیسان، آزادسازی منابع آب شرب در اختیار صنعت و جایگزینی آن با پساب و ایجاد ظرفیت اشتغال پایدار از جمله ثمرات اجرای این قرارداد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار