فراوانی کالا‌های اساسی راهبرد ستاد تنظیم بازار قم است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: عرضه گسترده و فراوانی کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در فروشگاه‌ها، راهبرد اصلی ستاد تنظیم بازار استان با محوریت سازمان جهاد کشاورزی است که با هدف تسهیل دسترسی شهروندان به اقلام مورد نیازشان، دنبال می‌شود.

محمد رضا حاجی رضا گفت: طی ۲ سال گذشته مدیریت تنظیم بازار استان برعهده سازمان جهاد کشاورزی قرار گرفت و ما با همکاری سایر دستگاه‌ها، تلاش کردیم تا در راستای تکریم شهروندان و پاسخ به نیاز‌های ایشان، کالا‌های اساسی را به موقع و در حجم گسترده برای عرضه در قم تامین کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم با اشاره به موقعیت ویژه استان قم از نظر میزان جمعیت و زائر پذیری گفت: قم علاوه بر جمعیت ساکن خود، در طول سال میزبان جمعیت میلیونی زائرانی است که در مناسبت‌های مختلف به این استان می‌آیند و همین موضوع موجب می‌شود تا فرآیند تامین و تدارک کالا‌های اساسی برای تنظیم بازار آن، نیازمند کار و تلاش مستمر باشد.

او ادامه داد: در همین رابطه تلاش کردیم تا با همکاری اصناف و ایجاد شبکه‌ای منسجم و قابل اطمینان برای عرضه کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم قم و داشتن نظارت میدانی مستمر بر عملکرد بخش‌های مختلف از همه ظرفیت‌های موجود برای مدیریت تنظیم بازار این استان به خوبی استفاده کنیم.

گفتنی است مسئولان سازمان جهاد کشاورزی قم تاکید دارند که در راستای رصد هرچه دقیق‌تر بازار محصولات کشاورزی در استان در کنار حضور بازرسان ویژه، از ظرفیت نظارت مردمی در قالب گروه‌های جهادی، بسیج و سایر تشکل‌های علاقه‌مند به فعالیت در این عرصه، استفاده می‌شود.

بر همین اساس در جریان بازرسی‌ها، تسهیل بستر‌های مورد نیاز برای تامین هرچه مطلوب‌تر محصولات غذایی مورد نیاز مردم به خصوص در رابطه با کالا‌هایی همچون نان، برنج، گوشت، مرغ، تخم‌مرغ، شکر و سایر محصولات راهبردی، مورد توجه است.

به طور کلی مسئولان تنظیم بازار استان تاکید دارند تامین کالا‌های اساسی همچون برنج، شکر، مرغ، گوشت و تخم‌مرغ در قم وضعیت مناسبی دارد و این شرایط به‌منظور تسهیل دسترسی مردم به اقلام مورد نیازشان، همواره حفظ و تقویت خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار