ادامه عملیات‌ حزب الله در مرزهای شمالی لبنان/ شنیده شدن صدای انفجار در ایلات

جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد ضمن ادامه هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی، موفق شده تلفاتی به آنان وارد کند.

حزب الله لبنان اعلام کرد پنجشنبه شب دو ساختمان را در شهرک «یرئون» در مرز‌های شمالی که نظامیان اشغالگر در داخل آن بودند، با موشک هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به اشغالگران وارد کرده است.

نیروهای این جنبش همچنین نظامیان صهیونیست را در ساختمانی دیگر در شهرک «المناره» هدف قرار دادند که در این حمله نیز تلفاتی به اشغالگران وارد آمد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد ساختمانی در شهرک «یرئون» در الجلیل علیا مستقیما هدف موشک حزب الله قرار گرفته است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد حمله موشکی چند روز پیش حزب الله به پایگاه «میرون» موجب آسیب دیدن این پایگاه شده است.

تا کنون، بخش سانسور نظامی رژیم صهیونیستی پس از انتشار فایل ویدیویی حزب الله در مورد هدف قرار دادن پایگاه میرون، به آسیب دیدن این پایگاه اعتراف کرده است.

از سوی دیگر، منابع عبری زبان از شنیده شدن صدای انفجاری مهیب در شهر «ایلات» در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند. با این حال، هنوز علت انفجار و تلفات یا خسارات احتمالی مشخص نیست.

همزمان رسانه‌های عبری از حمله موشکی به «کریات شمونا» در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. این منابع افزودند: «دست کم ۴ موشک از جنوب لبنان به شهرک کریات شمونا در الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است». 

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهران جلائی
۰۶:۵۹ ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
سلام.خدا قوت. مرزهای شمالی اسرائیل به اشتباه مرزهای شمالی لبنان تیتر شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۰ ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
بزن سید دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
آخرین اخبار