جشن واگذاری بیش از ۲ واحد مسکونی در استان سمنان

جشن واگذاری ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن و هزار و ۱۵۸ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت با حضور رئیس جمهور در شاهرود برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی پس از سخنرانی در جمع مردم شاهرود، واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی و همچنین زمین‌های مرتبط با اجرای طرح جوانی جمعیت را به شهروندان متقاضی و دارای شرایط واگذار کرد.

این زمین‌ها به صورت قواره‌های ۲۰۰ متری و برای ساخت خانه‌های ویلایی است و به کسانی تعلق می‌گیرد که فرزند سوم و یا بیشتر آنها در سال ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد.

همچنین خانه‌های واگذار شده در قالب طرح‌های نهضت ملی مسکن، مقاوم سازی خانه‌های روستایی و بازآفرینی شهری ساخته شده است.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه دولت بر وعده خود برای ساخت مسکن پایبند است به اهمیت نهاد خانواده و تلاش و تبلیغ دشمن برای ضربه زدن به این نهاد مهم اجتماعی اشاره کرد و گفت : امروز بحران خانواده یکی از آسیب‌ها و بحران‌های جدی تمدن غرب است 

رئیس‌جمهور با تاکید بر ترویج تشکیل خانواده در جمهوری اسلامی ایران افزود: تمام قوانین و مقررات ما باید تشویق‌کننده تشکیل نهاد خانواده باشد و قانون جوانی جمعیت به همین منظور تدوین و تصویب شده و ترجمان آن ترویج و حمایت از تشکیل خانواده و فرزندآوری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
باسلام خدمت ریس جمهور محترم جناب آقای ریسی وهیت دولت ووزیر راه وشهرسازی جناب آقای بذرپاش در خراسان جنوبی بیرجند تا این لحظه از زمین های طرح جوانی جمعیت مخصوصا خانواده‌های 4فرزند زیر 20 سال خبری نیست تقاضای پیگیری راازطرف شما را داریم باتشکر