نماینده ولی فقیه در استان همدان:

جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: درست است نخبگی یک نعمت است، اما از طرفی جامعه نخبگانی ما باید دیده شود و مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام شعبانی موثقی در همایش گرامیداشت روز ملی دندانپزشک با قدردانی از خدمات جهادی انجام شده از سوی گروه جهادی شهید همدانی، گفت: جمع حاضر نخبگان کشور هستند و این خدمات جهادی انجام شده، بزرگ، ارزشمند و قابل تقدیر است.

او با بیان اینکه در روز افراد بسیاری برای نداشتن هزینه درمان به دفتر مراجعه می‌کنند، گفت: خوب است سهمیه‌ای را برای خود قرار دهید و در روز تعدادی از افراد بی‌بضاعت و کم برخوردار را درمان کنید و بدانید که برکت زندگی شما در این کار است.

امام جمعه همدان با تأکید بر اهمیت مسئله سلامت در جامعه، گفت: در حوزه سلامت، نه سیاست و نه ثروت نمی‌تواند دخالت کند و حتی در آن مصلحت سنجی نیز نمی‌تواند دخالت داشته باشد، زیرا که فعالیت در این عرصه یک کار کاملا کارشناسی است و با سلامت جامعه مواجه است.

استاندار همدان هم گفت: دوران همه‌گیری ویروس منحوس کرونا خدمت‌رسانی جهادی به حوزه سلامت سرایت کرد و نقش‌آفرینی جهادی کادر درمان را شاهد بودیم. 

علیرضا قاسمی فرزاد با تأکید بر اینکه فعالیت گروه‌های جهادی حوزه سلامت باید آغازی بر گسترش خدمت‌رسانی به اقشار محروم و کم برخوردار باشد، گفت: گروه‌های جهادی منشأ اثر خیر در زمینه‌های عمرانی، احداث مسکن محرومان و کمک رسانی در بحران‌های طبیعی بوده‌اند و امروز نیز شاهد خدمت رسانی در عرصه درمانی هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار