۶۵۰ فقره انشعاب غیر مجاز در شهرستان طرقبه - شاندیز قطع شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: ۶۵۰ فقره انشعاب غیر مجاز در شهرستان طرقبه -شاندیز شناسایی و در راستای حفظ و ساماندهی منابع و ذخایر منابع آبی استان با اخذ مجوز قانونی از مراجع قضایی قطع شد.

حسین امامی گفت: ۱۰ هزار و ۷۰۰ پیمایش اشتراک آب سال گذشته در این شهرستان صورت گرفت که منجر به شناسایی و قطع این تعداد انشعاب شد.

وی اضافه کرد: بحران خشکسالی و کمبود شدید ذخایر و منابع تامین آب به دلیل کاهش بارش ها و همچنین اقدام افراد در نصب انشعابات غیر مجاز سبب آلودگی شبکه آبرسانی و هدر رفت آب می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: شناسایی انشعابات غیر مجاز نتیجه پیمایش خطوط و شبکه های تغذیه آب است و با توجه به کاهش منابع تولید آب و مهاجرپذیر بودن شهرستان، وجود چنین انشعاباتی دور از ذهن نیست و در سال جاری نیز برخورد با این گونه انشعابات تشدید خواهد شد.

امامی افزود: برخورد با پدیده سرقت آب در خراسان رضوی با قدرت ادامه دارد و با توجه به نقش مشارکت عمومی مردم در توسعه و خدمت رسانی در حوزه آب، از مردم درخواست می شود تا هر گونه تخلف در حوزه آب و انشعابات غیر مجاز را به مراکز و آمارهای مرتبط و همچنین از طریق سامانه ۱۲۲ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.