۳۷ ضربه چاقو، مدیر عامل شرکت را از پای درآورد/ قتل به خاطر ۸ میلیارد ریال

رئیس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری متهمان قتل مدیر عامل یک شرکت در تهران خبر داد.

 سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در این زمینه اظهار کرد: چندی پیش، کشف جسد مردی در خانه‌اش واقع در یک برج ۲۰ طبقه در محله کوهک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک در بیسیم‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مخابره و دقایقی بعد تیم بررسی صحنه جرم پا به طبقه پانزدهم برج مورد نظر گذاشتند.

سردار گودرزی، ادامه داد: کارآگاهان جنایی پس از ورود به محل با جسد مردی حدوداً ۴۳ ساله مواجه شدند که هدف ۳۷ ضربه بی‌رحمانه چاقو قرار گرفته بود؛ بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که مقتول در شغل پخش لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت داشته است و عاملان این جنایت پس از ارتکاب جرم به‌دنبال اسناد و مدارکی داخل خانه بوده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان که در جریان بررسی‌های تخصصی صحنه جرم متوجه دوربین‌های مداربسته برج شده بودند به بازبینی فیلم آنها پرداختند که مشخص شد که موتورسیکلتی با ۲ سرنشین مقابل برج توقف کرده و مرد جوانی از موتور پیاده و وارد خانه مقتول شده است؛ نیم ساعت بعد از حضور وی، نفر دوم نیز وارد خانه قربانی شده و دقایقی بعد هر ۲ با عجله و شتاب از برج خارج شده و سوار بر موتورسیکلت از محل متواری شدند و بعد از رفتن مردان جوان، دیگر هیچ رفت‌وآمدی به خانه مقتول صورت نگرفته بود.

سردار گودرزی متذکر شد: در نخستین‌گام با بهره‌گیری از روش‌های علمی کشف جرم و اقدامات کارآگاهی، مشخصات ۲ مرد داخل فیلم شناسایی و مشخص شد که آنها با مقتول اختلاف مالی هشت میلیارد ریالی داشته‌اند.

وی افزود: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را در تهران و یکی از شهر‌های شمالی کشور شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم قضایی، آنها را طی ۲ عملیات جداگانه بازداشت کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت، تصریح کرد: یکی از متهمان ماجرا را اینطور توضیح داد که دوستم با مقتول اختلاف مالی داشت و او روز حادثه برای صحبت درباره اختلاف مالی به خانه‌اش رفت و از من خواست بیرون برج منتظرش بمانم، بعد از نیم ساعت با من تماس گرفت و خواست به خانه مقتول بروم، به محض ورود با جسد مواجه شدم و دوستم مدعی شد که ناخواسته دست به قتل زده است، من حتی شاهد این جنایت هم نبودم، اما از ترس باهم فرار کردیم.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر جنایت اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
اگه ميرفت دنبال شكايت قطعا بايد كلى هزينه مهر و امضا و وكيل و جلسات و انتقال پرونده به دادسراى فلان و …. اخرشم حق و ميدادن به اونى كه پول و پارتى بيشترى داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
الانم قصاص می‌شه لابد به حقش می‌رسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
درود بر شرفش. کار بسیار خوبی انجام داده. اگه فقط صد نفر مثل این ادم باعرضه تو مملکت باشه و خون صدتا کارفرما رو بریزن دیگه جرات نمیکنن با چندرغاز حقوق حق کارگرو بخورن. مردم باید خودشون دست بکار شن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
عجب فهم و درکی !
Iran (Islamic Republic of)
پدارم
۲۳:۰۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
متاسفانه الان فشار اقتصادی خیلی بالاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
اگه توی دادگاهها مردم رو سر ندووونن و زود به شکایات رسیدگی کنن و سواد و عدالت داشته باشن، مردم خودشون دست به انتقام نمی زنن... البته که این کارها تایید نمی شه ولی من خودم درگیر پرونده ای هستم که دندانپزشک جراح تو عصب کشی دندونم زده عصب نصف زبونم رو از کار انداخته و از اون موقع که چندین ماهه گذشته درست نشده و همش زبونم رو گاز می گیرم و زخمیش می کنم... پزشکی قانونی و پزشک های معتمد هم تایید کردن و بعد از کلی هزینه کردن بابت شکایت و کمیسیون و وووو دادگاه 1 درصد دیه تعیین کرده و بعدش قاضی دوباره پرونده رو فرستاده پزشکی قانونی اون یه درصدم مالوندن... یعنی من هم به این نتیجه رسیدم کاش شکایت نمی کردم و خودم میرفتم یه ضرری به دکتره می زدم تا دلم خنک بشه... این نتیجه ی نداشتن سواد و عدالت توی دادگاههامونه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
پزشك با تشخيص و عمل اشتباه مادر من كه چشمش هيچ مشكل جدى نداشت و نابينا كرد يك ريال هم خسارت و ديه نداد و با پررويى به مادرم گفت خودت عمل كردى من مجبور نكردم، كلى هم هزينه وكيل كرديم هيچى به هيچى
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۴۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کلا با داستان دیروز متفاوت شد؟؟؟
آخرین اخبار