شناسایی ۱۴۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در تفت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تفت، از بازگشت ۵۵ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی این شهرستان به چرخه تولید و امنیت غذایی خبرداد.

محمد جعفری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تفت گفت: گشت زنی مستمر یگان حفاظت امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان منجر به شناسایی ۱۴۰ مورد ساخت و ساز و تغییر کاربری غیر مجاز در سطح شهرستان از اول سال جاری تاکنون شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی شده، ۳۰ مورد قلع و قمع به دستور مراجع قضائی با کمک ضابطین قضائی درطی ۳ عملیات از هفته گذشته تاکنون در مناطق علی آباد، فیض آباد وده بالا صورت گرفته و ۵۵ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی که به صورت غیرقانونی تغییر کاربری شده بودبه حالت اولیه کشاورزی خودوبه چرخه تولید بازگشتند.

جعفری با اشاره به اینکه سیاست جهاد کشاورزی حفظ اراضی کشاورزی، پیشگیری قبل از وقوع تخلف به عنوان بهترین راهکار است، تأکید کرد: گشت‌های حفاظت از اراضی کشاورزی به طور مستمر در حال رصد اراضی شهرستان تفت هستند و در صورت مشاهده ساخت‌وساز‌های غیرمجاز با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
می دانید غیر از ساخت و ساز فیر مجاز دروغگویی و ریاکاری هم غیر مجازه ای کاش می شد دهان آدم های دروغگو و ریاکار را پلمپ کرد
آخرین اخبار