شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: ۳۳ مورد سه قلوزایی در استان شناسایی شده که ۱۷ مورد از این سه‌قلوزایی‌ها مربوط به شهرستان خرم‌آباد بوده است.

فریبا ولی‌پور  در خصوص تامین مسکن طرح جوانی جمعیت، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دولت در بحث طرح جوانی جمعیت، اهدای مسکن به خانواده‌های دارای سه قلو و چندقلوست.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: در آخرین جلسه قرارگاه جمعیت و با تاکید استاندار وقت واگذاری زمین با اولویت خانواده‌های دارای سه قلو بود و در این خصوص راه و شهرسازی لرستان این مهم را نیز در اولویت قرار داد.

ولی‌پور بیان کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی و توپوگرافی در برخی از شهر‌های استان با کمبود زمین مواجه هستیم و در این راستا راه وشهرسازی لرستان قول داد که در بهار امسال این مشکل تامین زمین برای طرح جوانی جمعیت محقق شود.

وی اظهار کرد: برخی از دستگاه‌ها اجرایی دارای زمین‌هایی هستند که نیازمند تغییر کاربری بوده و چنانچه این مهم محقق شود بخشی از مشکلات تامین مسکن برای جوانی جمعیت برطرف خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، تصریح کرد: با توجه به شرایط توپوگرافی لرستان، ایجاد شهرک و یا شهرک جدید ضروری است و امیدواریم با همکاری استاندار لرستان و راه و شهرسازی استان مشکل تامین زمین برای این خانواده‌ها مرتفع شود.

وی در خصوص طرح نفس و حمایت از مادران باردار، گفت: در لرستان ۱۳۲ نفر از مادران باردار از انجام سقط انصراف دادند و تعداد تولد‌های تحت عنوان "نفس" در استان هفت مورد گزارش شده است.

 

برچسب ها: نوزاد ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
خدا حفظشون کنه امیدوارم از خانواده هاشون پشتیبانی و حمایت بشه