زنان باید بتوانند در همه ابعاد توانمندی خود را نشان دهند

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ما به دنبال این هستیم که زنان بتوانند در همه ابعاد وجودی بدرخشند و زمینه‌های توانمندی خود را نشان دهد.

انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نشست صمیمانه بانوان همکار در ستاد وزارت صمت حضور یافت و سخنرانی کرد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، ضمن حضور در این نشست که به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه مبارک کرامت و با حضور دکتر علی‌آبادی وزیر صمت برگزار شد، گفت: توجه به استعداد‌های زنان و مردان و اهمیت به کار، تلاش و نتیجه و حاصل دسترنج افراد نگاه خوبی است که باید در فرهنگ ما بیش از پیش نهادینه شود.

وی در ادامه سخنان خود گفت: زنان با نگاه عدالت محوری در تربیت فرزندان می‌توانند این فرهنگ را در جامعه اشاعه دهند، ما نیز به دنبال این هستیم که زنان بتوانند با توجه به مسئولیت‌های چندگانه‌ای که دارند در همه ابعاد وجودی بدرخشند و زمینه‌های توانمندی خود را نشان دهد.

خزعلی افزود: زن محور و مولد فرهنگ است و پاکی و طهارت و نشاط زن می‌تواند به جامعه نشاط و پویایی تزریق کند.

معاون رئیس جمهور در این نشست از ارائه بیشترین نمره ارزشیابی به زنانی که در مرخصی زایمان بوده‌اند توسط برخی سازمان‌ها از سال گذشته تاکنون خبر داد و همراهی با استعداد‌های جوان و خانم‌ها را سرمایه‌گذاری برای به دست آوردن منافع بیشتر در آینده و نسل بعدی دانست.

وی همچنین گفت: «خانم‌های ایرانی در حیطه ابداعات و اختراعات رتبه بالاتری از متوسط جهانی دارند» و از خانم‌هایی که با جدیت تلاش و ایثار به دنبال زنده نگه داشتن هر دو مسؤولیت خانوادگی و اجتماعی هستند تشکر کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار