ماجرای اقدام شهرداری تهران مقابل داروخانه بیماران خاص چه بود؟

اقدام شهرداری منطقه ۳ تهران در سد معبر انبار یک داروخانه خبرساز شد، اما شهرداری اعلام کرد ملک کاملاً ناایمن بوده است.

اقدام شهرداری منطقه ۳ تهران در سد معبر انبار یک داروخانه خبرساز شد، اما شهرداری اعلام کرده ملک کاملاً ناایمن بوده و دست اندرکاران می‌خواستند با خودروی حمل دارو مصالح ساختمانی را وارد کنند.

روز گذشته در فضای مجازی خبری مبنی بر اقدام عجیب شهرداری منطقه ۳ مقابل داروخانه بیماران خاص منتشر شد و ویدئوی آن واکنش‌های مختلفی از سوی کاربران به همراه داشت.

در حالی که اقدام شهرداری منطقه ۳ در سد معبر انبار یک داروخانه بیماران خاص در خیابان ولی عصر خبرساز شده است، اما اکنون شهرداری تهران اعلام کرده؛ ملک مذکور متعلق به دانشکده آموزش پزشکی و فناوری‌های یادگیری است و زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی فعالیت می‌کند که اخیراً بدون اخذ مجوز‌های قانونی لازم از شهرداری و به صورت غیراصولی و کاملاً ناایمن اقدام به ساخت ۵۲۷ متر فضای آموزشی و رستوران و کلاس درس و ۲۶ مترمربع اتاق نگهبانی در محوطه حیاط دانشکده کرده است.

شهرداری ناحیه ۲ منطقه ۳ پس از رؤیت تخلف ساختمانی سه بار کتباً برای ملک مذکور اخطاریه توقف ساخت و ساز ارسال می‌کند که در تاریخ‌های ۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ و ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ این اخطاریه‌ها صادر و تحویل مسئولین دانشکده می‌شود.

در نهایت در حالی که دست اندرکاران دانشکده قصد داشتند با خودروی حمل دارو مصالح ساختمانی را وارد محوطه دانشکده کنند با ممانعت عوامل ناحیه ۲ منطقه ۳ مواجه می‌شوند و فیلمی در فضای مجازی منتشر می‌شود که فقط بخشی از مستحدثات و ساخت و ساز و صرفاً کیوسک نگهبانی ۲۶ متری را در فیلم نشان می‌دهد.

همچنین شهرداری تهران اعلام کرد؛ ساخت و ساز با کاربری آموزشی و رستوران به وسعت ۵۲۷ مترمربع که برای دانشجویان جدیدالورود ساخته شده و در فیلم هیچ اشاره‌ای به آن نشده و هدف آن تشویش اذهان عمومی و جریحه دار کردن احساسات جامعه است.

شهرداری منطقه ۳ جهت جلوگیری از تضییع و همچنین احقاق حقوق شهروندان موضوع را به صورت جد از طریق مراجع قضائی پیگیری خواهد کرد. همچنین ورود و خروج دارو از درب داروخانه در خیابان ولیعصر (ع) صورت می‌پذیرد و درب نشان داده شده در فیلم درب دوم و فرعی داروخانه است.

همه مودیان اعم از حقیقی و حقوقی جهت ساز و ساخت و تخریب و نوسازی باید ضمن اخذ مجوز و پروانه ساخت تحت نظر مهندس ناظر مورد تأیید و با نظارت شهرداری و رعایت اصول ایمنی و آتش نشانی اقدام به عملیات ساختمانی کنند.

منبع: مهر

برچسب ها: شهرداری ، داروخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
خوردن حق شهرداری = دزدی از شهروندا
Iran (Islamic Republic of)
draivr
۱۹:۳۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
چرا بعضیا فقط دور زدن رو بلدن؟؟؟!!!!!! البته قبول دارم بعضی وقتها واقعاً چاره ای نیست، و یا اگه هست تا بری و بدنبال احقاق حق کار از کار گذشته!!!!! باید در قوانین تجدید نظر شود چون راه رو برای خیلی از مفاسد باز کرده چه مسوولین چه مردم،بیشتر هم از طرف مسوولین هست،برای کسب ثروت نامشروع و خون جگر کردن ملت!!!.
آخرین اخبار