بایدن ترامپ را فردی نامتعادل خواند

رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی انتقادی علیه رئیس‌جمهور پیشین این کشور عنوان کرد که او پس از شکست در انتخابات ۲۰۲۰ کنترل خود را از دست داد و اکنون تعادل روحی چندانی ندارد.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در جریان یک سخنرانی در شهر سیاتل آمریکا خطاب به هوادارانش ضمن انتقاد از دونالد ترامپ، رقیب انتخاباتی خود در حزب جمهوری‌خواه عنوان کرد او پس از شکست در انتخابات دوره گذشته آمریکا کنترل خود را از دست داده است.

به گزارش سی‌ان‌ان، بایدن در جریان سخنرانی‌اش عنوان کرد، مشخص است ترامپ مشکل روحی و روانی دارد. بایدن گفت کاملا مشخص است که پس از شکست ترامپ در انتخابات سال ۲۰۲۰، چیزی در او شکست.

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: حساسیت ترامپ تنها مربوط به ماجرای باختش در انتخابات ۲۰۲۰ نمی‌شود. ترامپ عدم تعادل خود را از دست داده است. فقط به حرف‌هایی که به مردم می‌زند، گوش کنید.

اگرچه بایدن ترامپ را فردی نامتعادل خواند با این حال با اشاره به این موضوع که انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نزدیک است، عنوان کرد نسبت به رقابت با ترامپ حس خوبی دارد.

بایدن اگرچه در این سخنرانی مدعی شد که در نظرسنجی‌ها نسبت به ترامپ پیشتاز است با این حال طبق آخرین نظرسنجی سی‌ان‌ان ترامپ همچنان نسبت به بایدن برتری دارد.

طبق این نظرسنجی شانس پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو در آمریکا ۴۹ درصد است، در حالی که این رقم برای بایدن ۴۳ درصد عنوان شد.

بایدن در جریان سخنرانی انتخاباتی دیگرش در سانفرانسیسکو نیز اظهارات ترامپ در جریان توصیه‌هایش برای مقابله با کووید را مسخره و عنوان کرد،‌ای کاش رئیس‌جمهور سابق کمی سفید‌کننده به خود تزریق کرده بود.

بایدن خطاب به هواداران خود به آنها قول داد که در صورت پیروزی مجدد در انتخابات ریاست‌جمهوری آنها را ناامید نکند.

منبع: فارس

برچسب ها: بایدن ، ترامپ ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
آقای بایدن عزیز خاک برسر تو وترامپ وبقیه سیاسیون آمریکایی وغربی با کمال احترام آقای بایدن سگ زرد برادر شغال است بهتراست خفه بشی
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۲۰:۲۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
این بایدن رو الکی میگن دیوانه و نامتعادل هست که آمریکا هر جنایتی خواست در جهان انجام بده و بعد بگویند چون بایدن نامتعادل بوده از زیر مجازاتهای قانونی در جهان شانه خالی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
هر دو تون وایتکس بخورید
تا مردم امریکایی رهایی یابند
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۷:۰۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
دیگ به دیگ می گوید رویت سیاه است
آخرین اخبار