تدارک برنامه های مختلف ویژه سالروز آزادسازی خرمشهر در کردستان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان گفت: بیش از ۵۰۰ ریز برنامه در ۳۰ عنوان به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در استان برگزار خواهد شد.

علی کلوندی در نشست با اصحاب رسانه با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد اظهار کرد: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌هایی همزمان با سراسر کشور از جمله پرداختن به سوم خرداد در خطبه‌های نماز جمعه، عطر افشانی گلزار شهدا در استان و فضاسازی محیطی و رسانه‌ای پیش بینی شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان با بیان اینکه به همین مناسبت  در استان ۵۰۰ ریز برنامه در ۳۰ عنوان برگزار می شود، افرود: برگزاری یادواره شهدا آزاد سازی خرمشهر، دیداربا خانواده شهدا، اعزام اکیپ‌های درمانی به مناطق محروم توسط بسیج، سپاه، ارتش، رژه موتورسواران در سه شهرستان، کوهپیمایی و فتح قله و برپایی میز خدمت از جمله برنامه‌های این ایام خواهد بود.

وی با بیان اینکه آزاد سازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی به شمار می‌آید، گفت: عملیات‌ها آزاد سازی خرمشهر در نگرش و باور داخل و خارج از کشور تغییر اساسی داد

کلوندی شعار محوری مناسبت‌های دفاع مقدس امسال را تحت عنوان «در راه فتح قله» عنوان کرد و ادامه داد: در این ایام راهبرد‌هایی برای تبیین نقش رهبری و فرماندهی حضرت امام پیش بینی شده که باید به آن پرداخته شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان ، وحدت نیروی‌های مسلح و انسجام بین مردم را یکی از این راهبرد‌ها اعلام کرد و گفت: تبیین نقش مردم در پیروزی انقلاب و آزادسازی خرمشهر، نهادینه سازی روحیه ایثار مقاومت و شهادت و الگو سازی دوران مقدس، توجه به عملیات طوفان الاقصی و متناسب سازی آن با عملیات های دفاع مقدس از دیگر راهبرد‌هایی است که برنامه‌های این ایام باید با همسو با آنها باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.