حسینی:

تحقق شعار دولت مردمی در خانه دار شدن را با جدیت ادامه می‌دهیم 

مدیر عامل بانک مسکن گفت: از تمام ظرفیت برای خانه دار شدن مردم استفاده می‌کنیم.

در حاشیه وداع و تشییع شهدای سانحه هوایی سید عباس حسینی مدیرعامل مسکن در حاشیه این مراسم با اشاره به خدمات ارزنده و فداکارانه شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی گفت: این عالم ربانی و مجاهد وارسته تا پای جان و آخرین لحظات عمر با اخلاص و از خودگذشتگی به ملت بزرگ ایران خدمت کرد و به فرموده رهبر معظم انقلاب( حفظه الله ) در این راه، خستگی ناپذیر بود.

وی ادامه داد: امروز با نهایت تواضع برای ادای احترام و تجدید عهد با ارواح طیبه این شهدا در این مراسم حضور یافتیم تا با صدای رسا مراتب ارادت و هم پیمانی خود با ایشان و آرمان‌های بلندشان را اعلام کنیم.

حسینی گفت: بدون تردید تعبیر بلند «شهید خدمت» برازنده رئیس جمهور محبوب و مردمی ملت ایران است و ایشان به همان مقام والایی که شایسته آن بودند رسیدند؛ چرا که جایگاه و مکانتی بالاتر از شهادت در مسیر خدمت به مردم و در راه خدا وجود ندارد.

وی در پایان سخنان خود گفت: در این روز تلخ و اندوهبار و در جمع هموطنان ولایی و قدرشناس، با ارواح ملکوتی این شهدا پیمان می‌بندیم که به عنوان خدمتگزاران مردم در بانک مسکن از همه ظرفیت و توان خود برای ادامه راه نورانی آنان و تحقق شعار دولت مردمی در خانه دار شدن همه اقشار ملت تلاش بی وقفه، جهادی و شبانه روزی داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار