دستگیری سارقان منزل با ۳۰ فقره سرقت در کرج

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سرقت منزل با ۳۰ فقره سرقت در مناطق مختلف شهرستان کرج خبر داد.

سردار هداوند گفت : به دنبال ارجاع پرونده‌های متعدد سرقت منزل به پلیس آگاهی استان که سارقان در گروه‌های ۲ و سه نفره به وسیله یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ به منازل شهروندان دستبرد می‌زدند، تیمی ویژه در اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی برای دستگیری سارقان تشکیل شد.
وی افزود: کارآگاهان با بررسی میدانی از مناطق وقوع سرقت و به کارگیری اقدامات فنی رد پای یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار شهر کرج را در یکی از سرقت‌ها مشاهده و بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی او را دستگیر کردند.
هداوند اضافه کرد: به رغم انکار اولیه متهم به ارتکاب هرگونه سرقت، اما با مشاهده مستندات غیر قابل انکار پلیس، این فرد چاره‌ای جز بیان حقیقت در پیش رویش ندید و به ارتکاب ۳۰ فقره منزل با همدستی یک نفر دیگر از سارقان سابقه‌دار شهر کرج اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی البرز با اشاره به دستگیری همدست متهم در شهر کرج گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان میزان قابل توجهی لوازم سرقتی منزل کشف شد.
سردار هداوند با اشاره به شناسایی ۲۰ نفر از مالباختگان و تلاش برای شناسایی سایرین اظهار کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.