فعالیت ۳۰۰ بانوی امدادگر برای آیین تشییع رئیس‌جمهور در مشهد

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: ۳۰۰ بانوی امدادگر، پوشش امدادی امروز آیین تشییع پیکر شهید جمهور در مشهد را بر عهده دارند.

محسن ذاکریان مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی گفت:پوشش امدادی آیین تشییع پیکر شهید جمهور و دو نفر دیگر از شهدای حادثه بالگرد در ۳۰ اردیبهشت با استقرار ۱۸۰ تیم امدادی هلال‌احمر در مسیر تشییع در مشهد الرضا همراه است.

او افزود: این تعداد تیم با حضور ۸۰۰ امدادگر هلال‌احمر از خراسان رضوی و ۶ استان دیگر فعال شده است که ۳۰۰ نفر از این شمار را بانوان امدادگر تشکیل می‌دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: تعداد ۴۰ دستگاه آمبولانس، سه دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱۰ دستگاه «ست نجات» در آیین تشییع امروز همراه نیروهای امدادگر و نجاتگر هستند.

ذاکریان با اشاره به حضور نیروهای کمکی از استانهای معین در این مراسم بیان کرد: امدادگران از استانهای مازندران، گلستان، خراسان شمالی، سمنان، یزد و قم نیز امدادگران هلال احمر خراسان رضوی را همراهی می‌کنند.

او با اشاره به فعال بودن دو دستگاه بالگرد امدادی برای پوشش امدادی این مراسم تصریح کرد: یک دستگاه بالگرد جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با پشتیبانی یک دستگاه بالگرد هلال احمر از خراسان جنوبی به صورت پشتیبان در مشهد فعال هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.