انجام ۶۰ پرواز حج تمتع از ۶ فرودگاه کشور

مسئول عملیات حج تمتع شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور گفت: ۶۰ پرواز حج تمتع از ۶ فرودگاه کشور از ۲۴ اردیبهشت ماه انجام شده است.

محمد حسین آجیلیان، مسئول انجام عملیات حج تمتع شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تا به امروز عملیات حج از طریق ۶ فرودگاه کشور انجام شده است گفت: تا به امروز عملیات حج تمتع در ۶ فرودگاه کشور از جمله اهواز،  کرمان،مشهد،رشت و اصفهان در قالب ۶۰ پرواز انجام شده است.

وی ادامه داد: ۱۴هزار و۶۵۴ زائر از طریق ناوگان هوایی ایران ایر به مدینه اعزام شده و  مقرر شده بود عملیات حج از فرودگاه همدان و زنجان هم از روز گذشته آغاز شود اما به دلیل کمبود ناوگان این عملیات انجام نشد و مقرر شد زائران این دو استان از فرودگاه امام خمینی به سرزمین وحی اعزام شوند.

آجیلیان بیان کرد: فرودگاه همدان و زنجان آمادگی کامل برای انجام عملیات حج را داشت اما به دلیل کمبود ناوگان این عملیات انجام نشد و یک هزار و۳۹۸ زائر از زنجان و ۳هزار و ۴۵۸ زائر استان های همدان و کردستان از فرودگاه امام خمینی اعزام می شوند.

او یادآور شد: روزانه ۲تا ۳ پرواز هم از فرودگاه امام خمینی انجام می شود و عملیات حج از ۲۴ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۸ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار