فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه وحدت انسجام و ولایتمداری رمز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است گفت: تبعیت از فرامین رهبری کشور را در مقابل توطئه‌های دشمن ایمن می‌کند.

سردار جهانبخش کرمی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه زنجان و مراسم بزرگداشت شهدای خدمت با تسلیت شهادت رییس جمهور و همراهانش افزود: شهید جمهور آیت الله رئیسی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در دوران ریاست جمهوری مجاهدت و تلاش‌های بی‌شائبه‌ای کردند.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی نه در شعار بلکه در عمل رئیس جمهور مردمی بود اضافه کرد: ایشان بارها اعلام کردند سرباز ولایت هستند و در طول مدت فعالیت خود به همه استان‌ها به ویژه مناطق محروم سرزده و حضوری فعال داشتند.

این مسوول با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی ایشان حل مشکلات مردم بود اظهار داشت: وی به صورت شبانه روزی در راستای حل مشکلات مردم تلاش می‌کرد و در این راستا از هیچ اقدامی مضایقه نمی‌کرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به حضور رئیس جمهور در مجامع بین‌المللی به ویژه سازمان ملل اشاره کرد و گفت: درخشش ایشان حضور در سازمان ملل بود که یکی از نمادهای مهم به دست گرفتن قرآن کریم و همچنین عکس حاج قاسم سلیمانی بود که تاکنون کسی چنین کاری را انجام نداده بود.

وی به برخی خصوصیات دیگر شهید خدمت، وزیر امور خارجه امیر عبداللهیان اشاره کرد و گفت: ایشان نیز با اقتدار و صلابت در راستای رفع مسائل بین‌المللی تلاش زیادی کردند و به ویژه در عملیات صادق، جبهه مقاومت و در دفاع از انقلاب اسلامی پیشگام بود.

این مسوول همچنین بدرقه باشکوه مردم آذربایجان شرقی از خدمتگزاران خود امام جمعه و استاندار این شهر را یادآور شد و گفت: به طور یقین می‌توان گفت مردم در بدرقه شهدای خدمت بی‌نظیر و بی‌بدیل بودند و این رخداد نشان داد قدردان و قدرشناس خدمات خدمتگزاران خود هستند.

سردار کرمی همچنین به واقعه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: در جنگ تحمیلی همه استکبار جهانی اعم از شرق و غرب و ابر قدرت‌ها از رژیم بعثی حمایت می‌کردند و جنگ تمام عیاری را علیه کشورمان آغاز کردند.

وی با بیان اینکه آنان اعلام کردند که ۱۰ روزه کشور ما را تصرف خواهند کرد اظهار داشت: اما اراده مصمم رزمندگان اسلام اعم از ارتش، بسیجیان و سپاهیان نگذاشت که وجبی از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر را یکی از رخدادهای مهم و فراموش نشدنی ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: در این رخداد ۱۹ هزار نفر از نیروهای بعثی عراق اسیر و ۱۶ هزار نفر کشته شدند.

وی با اشاره به اینکه در عملیات بیت المقدس ۶ گردان از استان زنجان حضور داشتند افزود: در این میان یگان های ارتش سپاه، ارتش و بسیجیان سهم بسزایی در آزادسازی خرمشهر داشتند.

وی خاطرنشان کرد: لطف الهی، هدایت و فرماندهی امام راحل، ولایتمداری رزمندگان اسلام و حضور مردم از عوامل مهم پیروزی جنگ و آزادسازی خرمشهر بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.