اجرای حکم قطعی زمین‌خواری در ۶۰ هکتار اراضی مسکونی طی یک ماه گذشته

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در ماه گذشته ۳۲۸ مورد تعرض به زمین‌های دولتی به مساحت ۱۷۸ هکتار را به صورت فوری رفع کرده است.

ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه جلوگیری از زمین خواری و تعرض به اراضی به ویژه اراضی مسکونی و قابل سکونت جزو اولویت های سازمان ملی زمین و مسکن بوده است، گفت: در اردیبهشت‌ ماه امسال بیشترین وقوع و رفع تعرض به اراضی دولتی در استان‌های تهران، خوزستان و خراسان رضوی روی داده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص اجرای احکام قطعی قضایی در اردیبهشت‌ ماه اظهار کرد: ۲۷ مورد حکم قطعی به مساحت ۶۰ هکتار در سراسر کشور اجرا شده است.

مالکی ادامه داد: در ماه گذشته با اقدامات پیشگیرانه یگان حفاظت در سراسر کشور در استان‌های سمنان، قم، کرمانشاه، گلستان و مازندران هیچگونه تعرضی به اراضی دولتی گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح مبارزه با زمین خواری و جلوگیری از تعرض به اراضی را با جدیت کامل دنبال می کنیم، گفت: به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم که به اراضی دولتی دستگاه‌ها در شهرهای مختلف به ویژه شهرهای شمالی که معمولا بیشترین تعرض در آنجا رخ می دهد تعرض صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار