ضرورت در اختیار داشتن نیروی انسانی و تجهیزات بیشتر در دادگاه عمومی راین

امام جمعه راین گفت: با توجه به اینکه راین در مسیر مواصلاتی است نیاز است که نیروی انسانی و تجهیزات بیشتری در اختیار دادگاه عمومی این شهر قرار بگیرد.

 حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل زاده، امام جمعه بخش راین گفت: با توجه به اینکه شهر راین در مسیر مواصلاتی جنوب به شمال استان می‌باشد نیاز است که نیروی انسانی و تجهیزات بیشتری در اختیار دادگاه عمومی این شهر قرار بگیرد.

 همچنین بخشدار شهر راین گفت: لازم است دستگاه قضائی با همکاری نیرو‌های انتظامی در جهت ارتقا امنیت پایدار شهر راین تلاش گردد.

 منصور محسنی بیان داشت: با توجه به اینکه حجم پرونده‌های مسن و بلاتکلیف در بخش راین زیاد است لازم است تا حداقل یک نیروی قضائی دیگر در اختیار دادگاه عمومی بخش قرار بگیرد.

 محسنی ادامه داد: یکی از چالش‌های مهم این بخش ترانزیت قاچاق سوخت از محور‌های مواصلاتی شهر راین است و معظل مهم دیگر جابجایی اتباع بیگانه در این مسیر می‌باشد.

وی افزود: همچنین بحث ساخت و ساز غیرمجاز‌های در بخش کماکان ادامه دارد و نیاز است دستگاه‌های قضائی و انتظامی و دیگر نهاد‌های متولی از تصرف غیر قانونی اراضی دولتی پیشگیری کنند.

رئیس جدید حوزه قضائی بخش راین نیز گفت: انشالا با همکاری سایر دستگاه‌های متولی در جهت پیشگیری از وقوع جرم اقدامات کاربردی انجام خواهد شد.

سید مصطفی توکلی بیان داشت:با تلاش‌های شبانه روزی و همت همکارانم در دادگاه بخش تمام تلاش خود را در جهت کاهش پرونده‌های مسن بکار خواهیم گرفت.

برچسب ها: دادگستری ، راین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار