مهم‌ترین حوادث ۶ خردادماه ۱۴۰۳ در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۶ خردادماه ۱۴۰۳ در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انهدام باند سارقان مغازه در شیراز 

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری اعضای باند سارقان مغازه و کشف ۱۸ فقره سرقت در شیراز خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی استان فارس اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از مغازه در سطح شهر شیراز با شیوه وشگرد یکسان به صورت سریالی و با توجه به حساسیت 

موضوع رسیدگی به پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه غرب قرار گرفت.

او ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، ۳ نفر از اعضای یک باند شناسایی و طی یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه سارقان در تحقیقات به ۱۸ فقره سرقت مغازه در سطح شهر شیراز اعترف کردند، گفت: صاحبان مغازه سعی کننند همزمان از قفل‌های سوئیچی و کتابی استفاده کنند.

خودرو حامل مواد افیونی از فسا رد نشد

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از توقیف سواری پژو ۴۰۵ خبر داد که حامل ۵۸ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک بود.

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا اظهار کرد: با اعلام گزارش مردمی مبنی بر انتقال مواد افیونی از محور فسا به مرکز استان، محور‌های مواصلاتی شهرستان در کنترل ماموران انتظامی قرار گرفت.

او با بیان اینکه خودرو پژو ۴۰۵ مورد نظر پس از ساعتی گشت زنی شناسایی و دستور توقف آن صادر شد، ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از این خودرو، ۵۸ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

سرهنگ آراوند از معرفی متهم به دادسرا اشاره کرد و گفت: پلیس این شهرستان در برخورد با پدیده شوم و خانمان سوز اعتیاد، با مشارکت اقشار مردمی، برخورد با قاچاقچیان مواد افیونی و دستگیری خرده فروشان را به صورت جدی در دستور کار دارد.

کشف نوشیدنی‌های قاچاق در استهبان

فرمانده انتظامی استهبان از کشف یک هزار و ۳۱۱ بطری انرژی زای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین اکبرپور فرمانده انتظامی استهبان بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران کلانتری ۱۲ وکیل آباد این شهرستان با اقدامات فنی از نگهداری نوشیدنی خارجی در یک مغازه مطلع و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بازرسی از آن مغازه موفق شدند یک هزار و ۳۱۱ بطری انرژیزا خارجی قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استهبان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص یک نفر برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کشف پراید سرقتی در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از کشف پراید مسروقه و دستگیری سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی فیروزآباد بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک خودرو پراید مشکوک و با اقدامات فنی آن را متوقف کردند.

او افزود: با استعلام از سامانه‌های پلیس مشخص شد خودرو از شهرستان شیراز مورد سرقت قرار گرفته است.

سرهنگ جوکار با اشاره به دستگیری یک نفر متهم در این رابطه، تصریح کرد: راننده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ جوکار به شهروندان توصیه کرد: مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۲ تن سنگ کرومیت قاچاق در بختگان

فرمانده انتظامی بختگان از کشف ۲ تن سنگ کرومیت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه وانت نیسان خبر داد.

سرهنگ تیمور کاظمی فرمانده انتظامی بختگان اظهار کرد: ماموران انتظامی بختگان هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی بختگان با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون ۲ تن سنگ کرومیت قاچاق و بدون هرگونه مجوز حمل و بارگیری کشف شد، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

سنگ کرومیت در متالوژی، صنایع شیمیایی و دیرگدازه‌ها استفاده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار