در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران؛

بیش از ۲۳ هزار بسته پستی ناقص به چرخه توزیع بازگردانده شد

گروه بازبینی و نظارت پستی خانه کتاب، در بخش مجازی نمایشگاه کتاب بیش از ۲۳ هزار بسته پستی را که از چرخه توزیع بیرون مانده بود، اصلاح کرد.

پس از تجربیات به دست آمده از برگزاری نمایشگاه‌های مجازی کتاب، نهاد برگزارکننده نمایشگاه کتاب تهران تصمیم گرفت گروه بازبینی و نظارت پستی خانه کتاب و ادبیات ایران در شرکت ملی پست را در ایام برگزاری این رویداد در مرکز پستی مستقر کند.

استقرار این تیم در دومین نمایشگاه مجازی کتاب ترمیم و به چرخه برگرداندن ۱۳ هزار بسته پستی را موجب شد، چرا که بسیاری از ناشران با لفاف و بسته بندی صحیح مرسولات آشنا نبودند. از آن دوره به بعد گروه بازبینی و نظارت پستی نهاد برگزارکننده نمایشگاه مجازی در شرکت پست بدل به جزء جدایی ناپذیر نمایشگاه شد.

در بخش مجازی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز این گروه بیش از ۲۳ هزار بسته پستی را که از چرخه بیرون مانده بود، اصلاح کرد. این اصلاحات شامل تکمیل بارکد پستی، تعویض پرینت درج شده روی بسته و همچنین بسته بندی و لفاف مجدد بود. 

فعالیت گروه نظارت و بازبینی پستی تا روز جمعه چهارم خرداد ۱۴۰۳ در شرکت پست ادامه داشت و بعد از این زمان نیز کماکان با مناطق پستی تهران و رابط‌های دیگر شهر‌ها در ارتباط خواهد بود تا بسته‌های غیرقابل ارسال را تحویل گرفته و با اصلاح مورد نیاز دوباره به چرخه توزیع برگرداند. 

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.