مقام اول ستاد غدیر عجب شیر در کشور

امام جمعه عجب شیر از رتبه اول این ستاد در کشور خبر داد و گفت: ۱۵ سال مداوم است که با برگزاری برنامه‌های متنوع در تمامی مساجد شهرستان در ایام قربان تا غدیر، واقعه غدیر را زنده نگه داشتیم.

حجت الاسلام محمود شربیانی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی، واقعه غدیر را به جهانیان صادر کردیم افزود: باید رسالتمان را به غدیر و ولایت ادا کنیم.
جعفر قادری فرماندار عجب شیر نیز در این جلسه با بیان اینکه واقعه غدیر بعد از وجود پیامبر (ص) و بعثت ایشان مهمترین حادثه تاریخ جهان اسلام است و تببین ابعاد آن در جامعه ضروری است گفت: ترویج ارزش‌های اسلامی و تشریح زوایای مختلف عیدغدیر در جامعه ضرورت دارد.

فرمانده سپاه پاسداران عجب شیر نیز در ادامه این جلسه با اشاره به شهادت رییس جمهور و هیئت همراه گفت: اگر دشمنان انقلاب نتوانستند در جریانات اخیر توطئه‌ای کنند به برکت وجود پر خیر و برکت مقام معظم رهبری و ولایت فقیه بود.

سرهنگ رشیدی ادامه داد: دشمنان خیال میکردند با بوجود آمدند حادثه اخیر خللی در مدیریت کشور ایجاد خواهد شد، ولی مردم با حضور در تشییع پیکر شهدای خدمت اتحاد و انسجامی که در سایه وجود ولایت فقیه است را به جهانیان نشان دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.