زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۷ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، راور در استان کرمان را لرزاند.

 موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمان وقوع این زلزله را، ساعت ۰۴:۳۷:۴۴ بامداد امروز، پنجشنبه، ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ در موقعیت ۳۱.۲۶ شمالی و ۵۷.۱۶ شرقی و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در استان کرمان به فاصله ۳۳ کیلومتری راور، ۵۸ کیلومتری هجدک و ۷۰ کیلومتری خانوک اعلام کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: ساعت ۴:٣٧ صبح امروز پنجشنبه ١٠ خردادماه زلزله‌ای به بزرگی ۴.۷ ریشتر در شهرستان راور به وقوع پیوست. 

رضا فلاح گفت: این زلزله در عمق ١٠ کیلومتری زمین و در فاصله ۳۳ کیلومتری راور و ۵۸ کیلومتری هجدک رخ داده است.

 وی افزود: در پی این حادثه سه تیم ارزیاب هلال‌احمر برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی به روستا‌های نزدیک کانون زلزله اعزام شده‌اند و تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر استان به حالت آماده باش درآمدند.

رضا عباسی فرماندار راور نیز گفت: باتوجه به بررسی بعمل آمده زلزله ۴.۷ ریشتری راور تاکنون فاقد خسارت جانی و مالی بوده است و تیم ارزیاب هلال احمر نیز به روستا‌های شرق راور و نزدیکی مرکز زلزله اعزام شده اند تا خسارت احتمالی را بررسی کنند.

 

برچسب ها: زمین لرزه ، راور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
الحمدالله که خسارتی نداشته من از فارس یک سال جهت زیارت امام هشتم از طریق کرمان از این شهر عبور کردم و شب را در امام زاده معصومه این شهر استراحت کردم بسیار مردم خوب و مهمان نوازی دارد خدا بلا را از این مردم و شهر دور کند
آخرین اخبار