سخنگوی دولت گفت: دسترسی مردم به مدیران ارشد، استانی و میانی در دولت سیزدهم تسهیل شد.

علی بهادری جهرمی، عصر امروز در نخستین جشنواره‌ روابط عمومی‌های استان مرکزی اظهار داشت: روابط عمومی‌ها سنگر و نمایش ‌دهنده خدمات دولت هستند اما خط خدمت آنها کمتر دیده می‌شود، قریب به هزار روز از دولت سیزدهم می‌گذرد و روابط عمومی‌ها در عرصه اطلاع رسانی اقدامات دولت فعال بودند که جای تقدیر دارد.

وی افزود: جشنواره روابط عمومی‌های استان مرکزی  امروز مزین به‌نام شهید مدافع حرم است که در سنگر روابط عمومی خدمت می‌کردند. جامعه ما میراث‌دار انسان‌های از خود گذشته است که بار مسئولیت سنگینی بر دوش ما قرار داده‌اند.

سخنگو و دبیر هیئت دولت با بیان اینکه بسیاری از عزیزان در بدنه دولت در بهت خبر حادثه شهادت شهید جمهور و‌ همراهان ایشان هستند، گفت: یکی از انتظارات مهم و اصلی شهید خدمت از بنده در جایگاه سخنگوی دولت این بود که تنها سخنگوی دولت نباشم، بلکه سخنگوی مردم در دولت و مدافع مردم و افکار عمومی باشیم و فرمودند شما وکیل مردم در دولت باشید.

بهادری جهرمی با تأکید بر تداوم روش سید شهدای خدمت در حوزه روابط عمومی‌ها، عنوان کرد: برخی از افراد حوزه روابط عمومی را یک‌ مسیر یک خطه می‌دانند اما از نگاه آیت‌الله رئیسی این روش غلط و ناقص است، ایشان حوزه روابط عمومی را یک‌مسیر دو سویه می‌دانستند، اگر قرار است مسیر خدمت ادامه پیدا کند باید به روش‌ها و سیره‌ها به معنای کامل اقتباس کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مدیران باید به روابط عمومی‌ها جایگاه اعطا کنند تا روابط عمومی بتواند جامعه مخاطب را برای ما بهتر معرفی کند. در دولت سیزدهم دسترسی مردم به عموم مدیران کل سهل‌تر شد و این خط و راه خدمت باید صیانت شود، چراکه راه خدمت و شهادت در این مسیرها قرار دارد.

وی بیان کرد: همه مردم از هر گروه و با داشتن هر سلیقه‌ای باید در عرصه مهم انتخابات حضور یابند و منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را نصب العین خود قرار دهند.

سخنگوی دولت اظهار کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی برای حل مشکلات و چالش‌ها در تمام بخش‌ها رویکرد دولت سیزدهم بود و ما راه حل مشکلات را از آن سوی مرزها جستجو نکردیم.

بهادری جهرمی اضافه کرد: حل مشکلات صنایع و احیای واحدهای تولیدی سرفصل برنامه‌های اقتصادی دولت مردمی و شخص شهید جمهور بود که با پیگیری‌های انجام شده شمار بسیاری از واحدهای تولیدی راکد و تعطیل از جمله واحدهای تولیدی هپکو و شرکت صنایع آذرآب اراک در سه سال گذشته به چرخه تولید بازگشتند و از بیکاری تعداد زیادی نیروی کار جلوگیری شد.

وی گفت: دولت سیزدهم به برکت شهید رییسی، افتخار می‌کند که بدون تعطیلی و امیدوار به ظرفیت‌های داخلی به امور کشور رسیدگی کرد و خدمات ماندگاری از خود به یادگار گذاشت.

سخنگوی دولت افزود: امروز روز امتحان مجدد است حتما ملت ایران مانند گذشته از میدان انتخابات پیروز بیرون می‌آید.

بهادری جهرمی بیان کرد: دولت شهید جمهور، کلید حل مسایل را از مردم جستجو می‌کرد و مردم هم در آیین تشییع شهید جمهور و شهدای خدمت قدردانی خود را از شهید جمهور نشان دادند.

سخنگوی دولت گفت: شهید جمهور از عمق جان باور داشت اگر به دنبال کلیدی برای پیشرفت کشور هستیم آن کلید چیزی جز خدمت به مردم نیست.

بهادری جهرمی با برشمردن شخصیت مدیریتی رییس جمهور شهید افزود: نوع نگاه و تفکر ایشان نسبت به مسایل جاری و مشکلات، کار برای جلب رضایت خداوند و مردم بود.

سخنگوی دولت گفت: رسانه‌های معاند تمام قد در راستای سیاه نمایی و بزرگ نشان دادن مشکلات و نادیده گرفتن دستاوردهای و خدمات حرکت می‌کردند اما در آیین تشییع تمام این مسایل با حضور مردم از بین رفت.

بهادری جهرمی به شرکت کارگران هپکو اراک و آذرآب در آیین تشییع آیت الله رییسی اشاره کرد و افزود: این اقدام صحنه‌ای از قدرشناسی این قشر بود.

اصحاب رسانه دستاوردهای دولت سیزدهم را هنرمندانه منعکس کنند

سخنگوی دولت گفت: اصحاب رسانه دستاوردهای دولت سیزدهم را هنرمندانه منعکس تا تصویری تاریخی حک شود.

وی اظهار کرد: هنرمندان، با ابزار هنر سخن مقابله با ظلم و ایستادگی را بلند ندا می دهند.

سخنگوی دولت اشاره کرد:کسانی که در رکاب ابا عبدالله بودند، وقتی در بحبوحه آن ماجرا ها بودند تصور نمی کردند تصویری ماندگار در قلب تاریخ ثبت کنند که هزار و ۴۰۰ سال بعد محل الگو گیری و درس آموزی باشد. هنرمندان با اخلاص، تفکر، عمق باور و بصیرت سمت درست تاریخ را انتخاب و برای آن بجنگند.

بهادری جهرمی با اشاره به جنگ سرد میان دو قطب غرب و شرق و شکست جبهه شرق با تکیه به تاثیر رسانه ادامه داد:جنگ تمام قد رسانه ای را شوخی نگیریم و از قدرت رسانه غافل نباشیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی توسعه علم، دانش ، سیاست، فرهنگ و آزادی حقیقی را برای مردم رقم زده که باید برای آن جهاد کرد، افزود: خط خدمت را با صدای هنر به گوش جهانیان برسانیم و زیر آتش دشمنان نشان دهیم که چگونه با توسعه سلامت، برق، بهداشت، درمان رایگان کودکان زیر هفت سال، نرخ تورم، تخت های بیمارستانی و غیره مقتدرانه ایستاده و پیروز شدیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.