
باشگاه خبرنگاران جوان - مهدی اسماعیلیراد، معاون اجرایی نمایشگاه کتاب تهران با حضور در جمع خبرنگاران، درباره کمبود تبلیغات شهری این رویداد گفت: سازمان زیباسازی و دوستان شهرداری در این باره باید پاسخگوی تبلیغات نمایشگاه بینالمللی کتاب باشند. قراری که داشتیم اینطور بوده که در سطح شهر تبلیغات بیشتری انجام بدهند اما همکاری خوبی نسبت به ادوار گذشته با نمایشگاه نداشتند.
وی افزود: تا آنجایی که اطلاع دارم تبلیغات قابلتوجهی انجام نشده است. درباره این موضوع هم انتقاد کردیم و گفتند رفع میشود اما تا الان که نمایشگاه کتاب به نیمه رسیده، تغییری رخ نداده است.
اسماعیلیراد تصریح کرد: ما تعهدمان نسبت به مجموعه شهرداری را انجام دادیم. در بخش شبستان فضاهای بیشتری را در اختیار دوستان گذاشتیم. هیچ سالی این عزیزان در شبستان تابلویی بهعنوان فضای تهران دوست داشتنی نداشتند. در حال حاضر همشهری فضای جداگانهای دارد، نشر شهر و سازمان زیباسازی هم همینطور ولی متاسفانه تبلیغات شهری ضعیف است و بازخورد خوبی برای مردم نداشته است.وی گفت: این دوستان یک متراژی را برای بیلبوردها مطرح کرده بودند که حالا میگویند انجام شده ولی به نظر ما انجام نشده است. یعنی خروجی که خودم، مردم و سایر دوستان دیدیم نشان میدهد که اتفاقی که باید، نیفتاده است.
سی و ششمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از ۱۷ تا ۲۷ اردیبهشتماه ۱۴۰۴ با شعار «بخوانیم برای ایران» در محل مصلی امام خمینی(ره) در حال برگزاری است. همزمان با برگزاری بخش حضوری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۴ تهران، بخش مجازی نمایشگاه نیز در سامانه book.icfi.ir امکان خرید غیرحضوری کتاب را برای علاقهمندان مهیا کرده است.