رئیس مرکز کودک و نوجوان سازمان صداوسیما خبر داد که در حال انعقاد قرارداد برای تحقق بازارپردازی فرهنگی برند‌های مختلف صداوسیما هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ نفیسه خلیلی - محمد صادق باطنی، رئیس مرکز کودک و نوجوان سازمان صداوسیما با اعلام این خبر که در حال حاضر با تعدادی از برند‌ها در حال انعقاد قرارداد برای تحقق بازارپردازی فرهنگی محصولات جانبی شخصیت‌ها و برند‌های مختلف صداوسیما هستیم، گفت: این شخصیت‌ها ترکیبی از شخصیت‌های قدیمی و جدید است. مثلاً قرارداد شخصیت‌های ببعی، مل مل و نوید در حال انعقاد است. 

رئیس مرکز کودک و نوجوان سازمان صداوسیما ادامه داد: یکی از اتفاقات مهمی که به نتیجه مطلوب نرسیده، تحقق بازارپردازی فرهنگی محصولات جانبی شخصیت‌ها و برند‌های مختلف صداوسیما به ویژه کودک و نوجوان است.

وی افزود: با اتفاقات خوبی که در سازمان صداوسیما افتاده، مسئله بازارپردازی شخصیت‌ها و محصولات کودک به زودی به نقطه ویژه می‌رسد و اولین قرارداد‌های این حوزه امضا خواهد شد. دیگر بس است شخصیت‌های خارجی روی تیشرت‌ها، نوشت‌افزار‌ها و اسباب‌بازی کودکان زده شود. قرار است شخصیت‌های ایرانی با حمایت سازمان صداوسیما روی محصولات متنوع کودکان و نوجوانان درج شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار