
باشگاه خبرنگاران جوان - مدتی پیش سامانههای بانک سپه به دلیل حملات سایبری از دسترس خارج شد و این اختلالهای فنی بانک مشکلات فراوانی را برای مشتریان به وجود آورد؛ بطوریکه آنها قادر به پرداخت اقساط خود نشدند. این در حالی است که مشتریان مبلغ اقساط را در حساب خود موجود داشتند.
شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی به شرح این ماجرا پرداخت و خواستار رسیدگی را برای آنها به وجود آورد.
متن پیام شهروندخبرنگار
با سلام دیشب بانک سپه به مشتریان خودش پیام داده که مشکل هک بانک برطرف شده و مشتریان میتوانند بعد از وقفه دوماهه اقساط وام خودشون را پرداخت کنند. اما زمانیکه به نرم افزار پرداخت مراجعه کردم دیدم اقساط از اول شهریور شروع شده و اقساط عقب مانده هم بلافاصله فرداش یعنی دوم شهریور باید پرداخت شود. آیا قرار دادن این قانون منطقی است؟ مشتریان که ازعمد اقساط را پرداخت نکردند. لطفا پیگیری کنید.
برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.
منطقی این هستش که بانک اقساط عقب افتاده را به آخرین قسط منتقل کنه که مشتریان به فشار نیفتن
واقعا باید تاسف خورد بابت سیستم بانکی سپه
زمان کرونا اقساط تنفس اعلام شد
این وظیفه بانک مرکزیه که اقساط رو به آخر انتقال بدن
طرف از کجا بیاره همه رو با همپرداخت کنه اونم تو این شرایط
جلوی وام غیر حضوری رو گرفته
تعهدی که امید بانک سپه داشته و انجام نمیده
یک هک بعد نزدیک ۳ ماه هنوز همه چیش اختلال داره