معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقهای اصفهان گفت:براساس مصوبات کارگروه ملی سازگاری با کمآبی و در راستای تأمین نیازهای آبی بخش کشاورزی آب از۱۰ خرداد در زاینده رود جاری میشود.
آب سد زایندهرود به بستر خشک رودخانه زایندهرود رسید تا بار دیگر این رودخانه جان تازهای پیدا کند و شادی را برای مردم و کشاورزان به ارمغان آورد. آب به مدت ۱۰ روز تا اوایل اسفندماه در رودخانه زایندهرود جریان خواهد داشت تا کشاورزان شرق اصفهان کشت غلات داشته باشند.