معاملات چند کالایی از فردا در دفاتر کارگزاران بورس کالا آغاز می شود

مدیریت امور ناظرین و تالارهای بورس کالا اعلام کرد: معاملات چند کالایی بورس کالای از روز چهارشنبه در دفاتر کارگزاران آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از بورس کالا، مدیریت امور ناظرین و تالارهای بورس کالا اعلام کرد: پس از طی دوران آزمایشی لازم برای انجام معاملات در سیستم چند کالایی در تالار، هم اکنون آمادگی لازم برای انجام این معاملات در دفاتر کارگزاران فراهم شده به طوریکه این معاملات از فردا در دفاتر کارگزاران به طور رسمی آغاز می شود.
این مدیریت افزود : رعایت موارد لازم در فرم عرضه و اعلام کلیه شروط معاملات در این سیستم همانند سیستم تک کالایی خواهد بود.
هم اکنون کالاهای مهم و پرطرفداری همچون انواع قیر، وکیوم باتوم، لوب کات و کلیه محصولات کشاورزی در رینگ چند کالایی بورس کالا مورد دادوستد قرار می گیرد.
این گزارش می افزاید: در زمان انجام معاملات چند کالایی ناظر تالار از طریق سیستم رایانه خود به طور مستقیم بر انجام معاملات نظارت داشته و در صورت لزوم بوسیله سیستم پیام یا تلفن نکات لازم را با کارگزاران در میان می گذارد. ضمن اینکه کارگزاران نیز به همین شیوه با ناظر در ارتباط خواهند بود.
درپایان زمان نیز، چنانچه از طرف ناظر ایرادی بر معاملات وجود نداشته باشد، معاملات به صورت خودکار تایید و در سیستم نرم افزاری بورس کالا به ثبت می رسد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار