اختصاصی/

زیباترین تصاویر آب و هوایی 2011-(1)

انتخاب برترین عکس های در حوزه های مختلف از سوی رسانه ها در پایان هر سال صورت می گیرد. اینبار سایت دیلی تلگراف در آخرین روزهای سال 2011 میلادی اقدام به انتخاب برترین عکس های آب و هوایی در سال 2011 کرده است. که در دو بخش انتخاب و در معرض دید شما قرار می گیرد.

این عکس توسط پت کاوانگ از اهالی شهر تابر کانادا گرفته شده است که یک ابر بزرگ را نشان می دهد که در حال تبدیل شدن به یک طوفان کامل است.

این تصویر که در زمان طلوع خورشید گرفته شده است نمای زیبا از بخش بالایی برج 828 متری الخلیفه در شهر دوبی در امارات متحده عربی را در میان مه نشان می دهد.(کاترین مالین/ National News and Pictures )

تصویری زیبا از برخورد صاعقه با برج ایفل در شهر پاریس پایتخت فرانسه(برنارد کولیک/ کاتر نیوز)

تصویری بسیار زیبا و نفس گیر از شفق قطبی که در پارک ملی سکافتافل در کشور ایسلند گرفته شده است.به انعکاس این پدیده زیبا بر روی سطح دریاچه دقت کنید.(ریموند هافمن/ BNPS )

یک عکاس آماتور در ایالت ویکتوریای استرالیا این تصویر زیبا از رنگین کمان را در شبه جزیره بلارین ثبت کرده است.(فیل تامسون/SWNS.com )

این تصویر زیبا یک غواص را در زیر پوشش یخی در منطقه اکاترینبورگ روسیه نشان می دهد . این تصویر در عمق 30 متری و در آبی با درجه حرارت 4 درجه سانتی گراد گرفته شده است.(ویکتور لیاگوشکین/ Solent )

یک حالت خاص از ابرها که به شکل یوفو (اشیاء پرنده ناشناس) معروف شده است. عکس در ناحیه بیلبائو در کشور اسپانیا گرفته شده است( EPA )

یک تصویر 180 درجه بسیار زیبا از پدیده شفق قطبی در کشور کانادا که توسط لنز "Fisheye" گرفته شده است. (National News and Pictures)

یک تصویر نفس گیر و به نوعی ترسناک از حرکت سریع طوفان شن در شهر فونیکس ایالت آریزونای آمریکا (پت شاناهان/ AP )/ق پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran, Islamic Republic of
مهدیه
۰۹:۳۰ ۱۳ مهر ۱۳۹۲
خیلی زیبا بود بادیدن این تصاویر فقط به عظمت خدا پی میبریم
آخرین اخبار