قم/

حضور رسانه های خارجی در قم برای پوشش انتخابات

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: برخی از رسانه های خارجی برای پوشش اخبار انتخابات وارد قم شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ خامه از هماهنگی لازم برای حضور این رسانه ها خبر دادو خاطر نشان کرد: گروه خبری خبرگزاری رویترز انگلستان /گروه خبری تلویزیون فونکیس چین /گروه تلویزیونی آسوشیتد پرس آمریکا و خبرنگاران روزنامه ایل تیمپو کلمبیا و عکاسان موسسه عکس گتی ایمیج آمریکا از جمله این رسانه های خارجی هستندکه برای تهیه اخبار انتخابات وارد قم شده‌اند.

وی با بیان اینکه همواره برگزاری انتخابات در قم مورد توجه گسترده رسانه‌های داخلی و خارجی بوده است افزود: اخبار انتخابات قم با تلاش 90 خبرنگار و عکاس داخلی و خارجی پوشش داده می‌شود.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اهمیت حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات گفت: رسانه‌ها نقش بسیاری مهمی در فراهم کردن زمینه مشارکت هرچه بیشتر در انتخابات دارند و رسانه‌های قم در روزهای اخیر در این زمینه تلاش گسترده‌ای داشته و دارند.

وی یادآور شد: برای ایجاد وحدت رویه و ساماندهی خبرنگاران، برای خبرنگارانی که تمایل به تهیه خبر و گزارش از انتخابات دارند کارت شناسایی صادر شده و خبرنگاران با برخورداری از این کارت شناسایی می‌توانند در حوزه‌های رأی گیری حضور داشته باشند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.