ليگ قهرمانان اروپا،

لندني ها در حسرت ماندند

دو تيم آرسنال و آث ميلان شب گذشته در لندن به مصاف يكديگر رفتند بازي رفت در ميلان با نتيجه 4 بر صفر به سود روسوري ها به پايان رسيده بود و آرسنال بايد 4 گل مي زد تا در مجموع دو ديدار به تساوي برسد و كار به وقت اضافه ضربات پنالتي بكشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، در دقيقه 7 لورن كوژييلني اولين گل بازي را براي توپچي هاي لندن به ثمر رساند تا نشان از عزم جزم آنها براي جبران بازي رفت باشد .

توماس روسيچكي در دقيقه 26 دومين گل را براي شاگردان آرس ونگر وارد دروازه آبياتي كرد.

اواخر نيمه اول و در دقيقه 42 روبين فن پرسي از روي نقطه پنالتي براي سومين بار در اين بازي دروازه شاگردان آلگري را باز كرد تا اميدواري آنها براي صعود به مرحله بعد در نيمه دوم بيشتر شود ولي در نيمه دوم بازيكنان تيم ميزبان مانند 45 دقيقه اول ديدار، درامر گلزني موفق نبودند ضمن اينكه آبياتي دروازه بان ميلان نيز عكس العمل هاي خوبي از خود نشان داد.

داور اين مسابقه به مارك فن بوسل زلاتان ابراهيموويچ و آنتونيو توچرنيو از ميلان،باكاي سانيا ، گيبس و بيلونگ از آرسنال كارت زرد نشان داد.

عليرغم تلاش فراوان و به ثمر رساندن 3 گل توسط آرسنالي ها اين تيم از گردونه مسابقات ليگ قهرمانان اروپا كنار رفت و آث ميلان راهي دور بعد شد./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار