سارقان طلا،بلای جان دختران خردسال

2 سارق که طلاجات دختران خردسال را به سرقت می بردند روز گذشته دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قم،در پی اطلاع ماموران انتظامی استان از وقوع یک فقره سرقت طلاجات کودکان بلافاصله اکیپی از ماموران در محل حادثه حاضر شده و به بررسی موضوع پرداختند.
با انجام تحقیقات از کودک مالباخته آلبوم تصویرسازقان به وی نشان داده شد که او بلافاصله تصویر یکی از سارقان را شناسایی کرد.
پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب مجوز قضایی ماموران به مخفیگاه متهم که شناسایی شده بود اعزام و نامبرده را دستگیر کردند.
در بازجوییا از متهم وی صراحتا به سرقت طلاجات از دختران خردسال با همدستی فردی به نام حسین اعتراف کرد.
در ادامه با راهنمایی های فرد دستگیر شده حسین نیز دستگیر و هردو متهم به 10 فقره سرقت از کودکان اقرار کردند.
افراد دستگیر شده تحویل مقامات قضایی شدند.
کلاهبرداری از طلافروشی ها
با شکایت عده ای طلافروش مشهدی از فردی که اقدام به کلاهبرداری از آنها کرده بود ماموران در تحقیقات از مالباختگان دریافتند که این فرد پس از دایرکردن یک مغازه طلافروش با جلب اطمینان دیگر طلافروشان چندین کیلوگرم طلا را از این افراد با ارائه چک خریداری و یک روز قبل از فرارسیدن موعد پرداخت چک ها مغازه را تخلیه و متواری شده است.
با چهره نگاری از متهم و انجام تحقیقات سرانجام مشخص شد متهم به یکی از شهرهای اطراف متواری شده است.
در ادامه با شناسایی محل اختفای متهم و دریافت نیابت قضایی ماموران به این شهر اعزام و نامبرده را دستگیر کردند.
این کلاهبردار در تحقیقات به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از طلافروشان اعتراف کرد.
این متهم با قرار قانونی روانه زندان شد.
زن سارق ،در کمین دختر بچه ها
در پی اعلام شکایت زنی مبنی بر اینکه طلاهای دختر خردسالش توسط یک سارق به سرقت دختر موضوع جهت پیگیری در دستور کار پلیس مبارزه با سرقت قرار گرفت.
با تحقیقات محلی و دریافت اطلاعات از شاهدان عینی چهره فرض متهم ترسیم و در مطابقت با بانک اطلاعات مجرمان هویت وی که یک زن بود برای پلیس محرز شد.
پس از شناسایی مخفیگاه این سارق در نهایت وی دستگیر و در بازجویی ها و شش فقره سرقت طلا از کودکان و فروش آنها به یک مال خر اعتراف کرد. تلاش برای دستگیری مال خر ادامه دارد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار