زنجان/

افتتاح نخستین سیلوی بتنی بخش خصوصی كشوردر زنجان

نخستین سیلوی بتنی 100 هزار تنی بخش خصوصی كشور با تجهیزات مدرن و تكنولوژی روز نیمه نخست امسال در استان زنجان به بهره برداری می رسد.

 یك سرمایه گذار بخش خصوصی در زنجان  در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران زنجان ،گفت: سیلوی بتنی 100 هزار تنی شهرستان خدابنده پیشرفت 80 درصدی دارد كه با تامین اعتبارات لازم، روند اجرایی پروژه تسریع می یابد.

دارابی علت تاخیر در احداث سیلوی 100 هزار تنی شهرستان خدابنده را عدم تامین منابع مالی مورد نیاز آن دانست و افزود: درحال حاضر با رایزنی های صورت گرفته منابع مالی مورد نیاز از طریق بانك های عامل تامین شده كه از هفته آینده ادامه ساخت طرح شتاب می گیرد.

وی ادامه داد: اعتباری بالغ بر 95 میلیارد ریال برای ساخت این طرح هزینه شده و40میلیارد ریال نیز برای تكمیل پروژه مورد نیاز است.

این سرمایه گذار بخش خصوصی با اشاره به اینكه سیلوهای فلزی ذخیره گندم در مدت زمان 35 سال ظرفیت نگهداری این محصول را دارند، اظهار داشت: قدمت سیلوهای بتنی برای نگهداری گندم 120 سال برآورد شده است.

دارابی، ویژگی دیگر این نوع سیلو را عایق بندی مناسب آن برای ایام مختلف سال عنوان وتصریح کرد:این سیلوی بتنی دارای دیواره‌هایی است كه در زمستان گرم و در تابستان معتدل است./ب

برچسب ها: نخستین ، سیلو ، کشو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.