اصفهان/

راه اندازی نخستین مجموعه گردشگری درمانی شهرستان اصفهان

نماینده یك شركت سرمایه گذار از راه اندازی نخستین مجموعه گردشگری درمانی در كنار چشمه های آب گرم 'ورتون' شهر كوهپایه در شرق اصفهان خبر داد.

'علیرضا كاردان'در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان اظهار داشت: مجموعه گردشگری درمانی ورتون با محوریت استفاده از خواص درمانی چشمه های آب گرم ورتون در اواخر خرداد ماه سال جاری راه اندازی می شود.

وی افزود: با توجه به اینكه نیاز های گردشگران در دنیای امروز بطور مستمر در حال تغییر و تحول است، برای ایجاد نوع جدیدی از گردشگری با توجه به ظرفیت جغرافیایی منطقه برنامه ریزی كردیم.

وی خاطر نشان كرد: در این مجموعه نوع جدیدی از اقامت ارایه می شود وگردشگران می توانند شب در چادرهای عشایری بیتوته كنند.

كاردان با اشاره به خواص درمانی چشمه های آب گرم ورتون اظهار داشت: برای استفاده از آب این چشمه، استخر و وان های آب گرم را پیش بینی كردیم كه مرحله اول آن در اواخر خرداد جاری به بهره برداری می رسد.

كاردان با بیان اینكه موتور سواری و شتر سواری هم در مراحل بعدی این مجموعه به بهره برداری خواهد رسید، افزود: صحبت های اولیه ای هم درباره خدمات تخصصی مانند ماساژ درمانی انجام شده كه در دست بررسی است.

وی از دیگر جاذبه های این مجموعه را بقعه متبرك آن كه معروف به 'امامزاده آبگرمی' است، عنوان كرد و افزود: این بقعه از قبل از حكومت صفویه مورد احترام و زیارت مردم بوده است.

خاطر نشان می شود:چشمه های آب گرم ورتون در شهر كوهپایه، دهستان زفره و در فاصله 12 كیلومتری روستای ورتون واقع است كه برای دردهای عصبی، رماتیسمی، درد مفاصل، عرق النسا (سیاتیك)، نقرس، كوفتگی ماهیچه‌ها، بیماریهای پوستی و كم خونی مفید استب/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.