پرداخت 300 ميليارد تومان براي صيانت واحدهاي توليدي

سخنگوي وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: به منظور صيانت از واحدهاي توليدي، اعتباري معادل 300 ميليارد تومان در اختيار توليدكنندگان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگاراقتصادي باشگاه خبرنگاران شجاعي امروز در يك نشست خبري با بيان اين مطلب افزود: يكي از محورهاي مهم مطرح شده در وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت در مسير ارتقاي توليد ملي، صيانت از واحدهاي توليدي فعال است.
وي ادامه داد:‌ به همين منظور اعتباري معادل 300 ميليارد تومان در اختيار واحدهاي توليدي واقع در استان هاي مختلف كشور قرار مي گيرد.
شجاعي تصريح كرد:‌ همچنين تكميل ظرفيت خالي در واحدهاي توليدي، توسعه شهرك هاي صنعتي و حمايت از ايجاد صنايع نوين از ديگر محورهاي ارتقاي توليد ملي محسوب مي شود كه اجراي آنها به تازگي در وزارتخانه كليد خورده است.
سخنگوي وزير صنعت و معدن اظهار داشت: همچنين بررسي مشكلات موجود در صنعت در كارگروه هاي حمايت از توليد و ستاد تسهيل در حال پيگيري است.
وي خاطرنشان كرد: طبق  اين بررسي ها به غير از هدفمندي يارانه ها و افزايش هزينه هاي توليدي، عواملي همچون مسائل داخلي و مديريتي واحد، بدهي بانكي و كمبود نقدينگي از جمله مشكلات عمده واحدهاي صنعتي به شمار مي روند./ي
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار