اطلاعیه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پی در گذشت مرحوم محمودیان

روابط عمومی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پی درگذشت مرحوم روح الله محمودیان عضو کمیته سیاسی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اطلاعيه اي را منتشر کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پی درگذشت مرحوم محمودیان اطلاعيه اي را منتشر کرد.

در پی درگذشت برادر عزیز روح الله محمودیان از اعضای فعال و عضو کمیته سیاسی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، روابط عمومی این جمعیت، با صدور اطلاعیه ای جامعه دانشگاهی را به حضور در مراسم ختم این فقید سعید دعوت کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:
من مات على حب آل محمد مات شهیدا

روح الله محمودیان از اعضای فعال و عضو کمیته سیاسی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از نیروهای مخلص و در خط امام و رهبری بود که هیچگاه در این خط و راه از مجاهدت کوتاهی نکرد. چند روز پیش این عزیز سفرکرده که از محبان و نوکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بود و ارادت ویژه ای به آستان مقدس رضوی(ع) داشت همراه خانواده عزم زیارت علی ابن موسی الرضا(ع) داشت، دچار سانحه رانندگی شده و به لقاءالله پیوست.

مرحوم مغفور بر اثر این رخداد ناگوار دچار مرگ مغزی شد و بنابر روح بلندش که در وصیت اش انعکاسی داشت، اعضای بدنش به بیماران نیازمند اهدا گردید. اکنون روح الله که همچنان حضورش را احساس می کنیم قلبش به یک بیمار نیازمند در شیراز، کلیه اش به یک دختر شهید و کبد و قرنیه اش به بیماران نیازمند دیگر اهدا شد.
 
به پاس اخلاص و مجاهدت مرحوم محمودیان در مجاهدت و پاسداری از ارزشهای انقلاب و اهل بیت(ع)، روز یکشنبه 21 خرداد ماه از ساعت 3 تا 5بعداز ظهر در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) به سوگ نشسته، یادش را گرامی می داریم.

حضور فعالان جبهه فرهنگی انقلاب، جامعه دانشگاهی و عموم اقشار مؤمنین، زینت بخش این محفل نورانی خواهد بود.
 
روابط عمومی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی
20 خرداد ماه  1391
/س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار