اساسنامه شبكه پارك های علم و فناوری كشورهای اسلامی تدوین می شود

رئيس پارك علم و فناوری گیلان گفت : اساسنامه شبكه پارك های علم و فناوری كشورهای اسلامی شهریورماه امسال تدوین می شود.

 به گزارش سرويس علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم؛ دكتر 'مجید متقی طلب' گفت: اساسنامه  این شبكه كه تاكنون 10 كشور برای عضویت در آن  ثبت نام كرده اند.   از زير مجموعه هاي كمیته علم و فناوری سازمان همكاری اسلامی است، قرار است در نشست نمایندگان كشورهای اسلامی كه هفته اول شهریور در گیلان برگزار می شود تدوین شود.

 رئيس  پارك علم و فناوری گیلان به برگزاری همایش سرمایه گذاری استان گیلان در مهرماه امسال  اشاره كرد و گفت: در این همایش كه توسط  پارك علم و فناوری گیلان برگزار می شود تمام ظرفیت های قابل سرمایه گذاری استان در سطح ملی و بین المللی معرفی می شود تا افراد علاقه مند به سرمایه گذاری با این ظرفیت ها آشنا شوند.

وی همچنين به برگزاری پنجمین جشنواره فكر برتر در نیمه اول مهر ماه در پارك علم و فناوری گیلان اشاره كرد و گفت: امسال برای اولین بار نوآوران و مبتكران كشورهای حاشیه خزر در این جشنواره شركت خواهند كرد.
 
دكتر متقی طلب هدف از برگزاری این جشنواره را عمدتا استعدادیابی و پیدا كردن ایده ها و نوآوری هایی عنوان كرد كه قابلیت تبدیل به تجاری سازی را دارند.

وي تاكيد كرد : شركت در این جشنواره هیچ محدودیتی ندارد و تمامی علاقه مندان از سه سطح دانش آموزی، دانشجویی و آزاد می توانند در آن شركت كنند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار