رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

ارزان‌ترین گوشی تاشدنی دنیا با صفحه‌نمایش ۶٫۹ اینچی اولد و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی به‌زودی عرضه می‌شود.

بلک‌ویو ارزان‌ترین گوشی تاشدنی جهان را به نام Blackview Hero 10 در ماه می (اردیبهشت و خرداد) رونمایی خواهد کرد. گوشی هیرو ۱۰ در آستانه‌ی رونمایی رؤیت شده است؛ اما قیمت گوشی هنوز مشخص نیست.

قیمت گوشی بلک ویو مدل هیرو ۱۰ قرار است ۴۰۰ یورو (حدود ۴۲۵ دلار) باشد. این دستگاه مقام ارزان‌ترین گوشی تاشدنی جهان را ازآن خود می‌کند.

قیمت گوشی نوبیا فلیپ که زمانی ارزان‌ترین گوشی تاشدنی بود، ۶۰۰ دلار است و قیمت گوشی انرجایزر مدل آلتیمیت U660S که هم‌اکنون ارزان‌ترین تاشدنی جهان است، به حدود ۵۴۰ دلار می‌رسد.

گوشی هیرو ۱۰ به صفحه‌نمایش ۶٫۹ اینچی اولد با وضوح ۲٬۵۶۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل و عمق رنگ ۱۰ بیتی مجهز است و حداکثر روشنایی آن به ۱٬۳۰۰ نیت می‌رسد. این نمایشگر با لولای قطره‌ای تا می‌شود و حداکثر ۲۵۰٬۰۰۰ بار تا‌شدن را جواب می‌دهد. ابعاد گوشی در هنگام بازشدن ۱۶۹٫۰ در ۷۵٫۷ در ۸٫۱ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۸ گرم است.

نمایشگر‌ی دایره‌ای درکنار دوربین دوگانه در پنل پشتی هیرو ۱۰ وجود دارد. دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و درکنار آن دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض قرار گرفته است. دوربین سلفی گوشی ۳۲ مگاپیکسلی است.

پردازنده‌ی گوشی جدید بلک‌ویو هلیو G99 است. رم گوشی ۱۲ گیگا‌بایت (LPDDR4X) و فضای ذخیره‌سازی آن ۲۵۶ گیگابایت (UFS 2.2) خواهد بود. این گوشی شبکه‌ی 4G را پشتیبانی می‌کند و به 5G دسترسی نخواهد داشت.

هیرو ۱۰ با رابط کاربری DokeOS 4.0 و سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و وعده‌ی سه سال به‌روزرسانی عرضه می‌شود و امسال اندروید ۱۴ را دریافت می‌کند.

باتری گوشی تاشدنی بلک‌ویو ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و از شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. بلندگوهای استریو و NFC و جایگاه دو سیم‌کارت از دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند.

گوشی هیرو ۱۰ قاب آلومینیومی دارد و بخش پشتی‌اش با چرم گیاهی پوشیده شده است. این گوشی در رنگ‌های ارغوانی و مشکی عرضه می‌شود.


منبع : زومیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
میخادتابشه که چی بشه میخادعزیزکی بشه وقتی بهترشوبانصف قیمت میشه خرید(اونم 5G)موتورولایا پوکو تازه عمر بیشتری هم دارن دیگه بعدمدتی پیکسلهاشون منفجرنمیشه یاوسطش یه خط نمی افته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
با ارزش پول کشور ما میشه بیست میلیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
۴۲۵ دلار × ۶۰۰۰۰ تومان= ۲۵۵۰۰۰۰۰ تومان