برومند:

اعتبارنامه توكلي در حال پيگيري است

عضو كميسيون كشاورزي مجلس با اشاره به تصويب اعتبار نامه خود در صحن علني امروزپارلمان گفت:‌ قطعا اعتراضم را در خصوص اعتبارنامه توكلي پيگيري خواهم كرد.

حجت الاسلام حبيب الله برومند نماينده مردم پارس آباد مغان و بيله سوار در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اعتراض توكلي و نادران نسبت به رد اعتبار نامه‌هايشان گفت: هر چند توكلي و همفكرانش به اعتبار نامه من اعتراض و تلاش كردند كه جو سازي هايي براي عدم تاييد اعتبار نامه من انجام دهند ولي اين اعتبارنامه در صحن غير علني امروز (چهارشنبه) مجلس با 136 راي موافق به تصويب نمايندگان خانه ملت رسيد.

وي در ادامه تصريح كرد: آقاي توكلي با استناد به ارتباط من با سرمايه داران و همچنين با برخي افراد در اوايل انقلاب خواستار رد صلاحيت من براي نمايندگي شد.

برومند همچنين تصريح كرد: در دفاعيات خود گفتم من در اوايل انقلاب از برخي افراد حمايت مي كردم ولي در حال حاضر قضيه تفاوت كرده و من با آنها هيچ ارتباطي ندارم لذا اعتراض توكلي د ر مورد اعتبار نامه بنده فاقد هرونه ارزش و اعتباري است.

عضو كميسيون كشاورزي در خانه ملت در ادامه به پيگيري خود در خصوص اعتبار نامه توكلي اشاره كرد و گفت: قطعا اين موضوع را پيگيري خواهم كرد.
/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.