عليرضا سجادپور:

«خانه پدري» با قبول اصلاحات اكران مي شود

فيلم سينمايي خانه پدري با صورت گرفتن اصلاحيه هاي مربوطه اكران عمومي خواهد شد.

عليرضا سجادپور مديركل نظارت و ارزشيابي در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: فيلم سينمايي "خانه پدري" سال 89 براي شركت در جشنواره فيلم فجر آماده شده بود كه اين فيلم دو شريك و صاحب دارد يك صاحب دولتي و يك صاحب خصوصي كه در اين مواقع يكي از آن ها بايد به نفع ديگري كنار برود.
وي ادامه داد: صاحب دولتي اين فيلم معتقد است كه اين فيلم بايد آرشيو شود و از ساخت آن نيز پشيمان شده است.
مديركل نظارت و ارزشيابي ادامه داد: شايد به نوعي صاحب و مالك فيلم اين حق را داشته باشد كه فيلم را آرشيو كند زيرا قانون به مالكيت فيلم اين اجازه را مي دهد.
وي ادامه داد: اما مالك خصوصي اين فيلم كه در حال حاضر امكان خريد سهم را از بخش دولتي ندارد علاقمند است كه فيلم را با اصلاحاتي اكران كنند.
مديركل نظارت و ارزشيابي به اصلاحات اين فيلم اشاره كرد و گفت: نظر ما اين است كه اين مفاهيم اصلاح مي‌خواهد و تغيير برخي از قسمت هاي اين فيلم نيز اصلاح سخت و ريشه اي نيست.
وي  افزود: كليت فيلم سينمايي "خانه پدري" از نظر ما قابل ارائه است اما اگر بخش مشكل دار فيلم حل شود.
سجادپور افزود: با توجه به تمامي مشكلاتي كه پيش آمد در نهايت اين فيلم نه به جشنواره سال 89 رسيده و نه اكران عمومي شد در نتيجه صاحب دولتي به طور كلي از اكران آن منصرف شد.
مديركل نظارت و ارزشيابي به قابل استفاده بودن اين فيلم اشاره كرد و گفت: تصور من اين است "خانه پدري" در صورتي كه اصلاحاتي بر روي فيلم خانه پدري انجامن شود يك اثر قابل استفاده و خوب خواهد بود.
سجادپور همچنين در خصوص وضعيت پيش آمده براي سينما آزادي گفت: ما در حال مذاكره و گفتگو در خصوص حل ريشه اي اين موضوع هستيم گرچه تاكنون دخالتي در اين خصوص نكرده ايم./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار