فدراسيون بودجه لازم براي برگزاري ليگ فوتسال را ندارد

مدير فني تيم فوتسال ناشنوايان از عدم فعاليت و انجام تمرينات تيم ملي فوتسال در اين برهه زماني ابراز نارضايتي كرد و اظهار داشت كه فدراسيون ناشنوايان بودجه ي لازم براي برگزاري ليگ كشوري را ندارد.

حسين شمس در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تيم فوتسال ناشنوايان پس از حضور در مسابقات آسيا، اقيانوسيه و كسب عنوان قهرماني در اين دوره از مسابقات تاكنون در اردوي خاصي شركت نداشته اند و فوتباليست ها بصورت فردي و جداگانه در تيم ملي فوتسال بزرگ سالان به تمرين مي پردازند.

وي ادامه داد:  در حال حاضر تيم ملي فوتسال ناشنوايان برنامه خاص آسيايي و يا جهاني ن دارد از اينرو از فدراسيون ناشنوايان در خواست كرديم كه زمينه برگزاري ليگ كشوري را براي فوتباليست هاي كشورمان فراهم كند اما گويا بودجه ي لازم براي برپايي ليگ فوتسال در كشور فراهم نيست و اين مسئله محقق شد .

شمس تصريح  كرد: تيم ملي فوتسال ناشنوايان علاوه بر قهرماني در آسيا، به عنوان تيم اول جهان نيز محسوب مي شود از اينرو بايد توجه ويژه و خاص تري به ورزشكاران اين حوزه نشان داد اما متاسفانه با وجود چنين  شرايط و عدم بودجه ي لازم نبايد اميدوار به موفقيت تيم فوتسال ناشنوايان در ميادين بين المللي در آينده بود.

مدير فني تيم فوتسال ناشنوايان افزود: تيم ملي فوتسال نياز به برنامه هاي مدرن و هماهنگ دارد اما با توجه به شرايط فعلي كه موجود است به جرات مي توان گفت كه تيم ملي فوتسال ناشنوايان كشورمان در آينده با مشكل جدي مواجه مي شود و به طور حتم افت و نزول مشهودي خواهيم داشت.

شمس تصريح كرد: در راستاي برنامه هاي آتي تيم ملي فوتسال ناشنوايان  در اسرع وقت ديداري با فاطمي نسب سرپرست فدراسيون ناشنوايان ، پيوند اعضا و بيماران خاص برگزار مي كنيم و در خصوص برگزاري ليگ كشوري فوتسال و همچنين مشكلات مربوط به فوتباليست ها جمعه بحث و تبادل نظر مي نشينيم .

وي ادامه داد:  فوتباليست هاي با استعدادي در تيم ملي فعال هستند و با فراهم كردن امكانات مناسب و در اختيار قرار دادن ابزار موفقيت در تيم ملي به طور حتم فوتباليست هاي ناشنواي كشورمان در مرحله هاي بين المللي به مانند سابق خوشي مي درخشند در غير اينصورت نبايد انتظاري از تيم ملي فوتسال داشت./مح
برچسب ها: حسین ، شمس ، زمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار