هكرهاي ناشناس براي بزرگترين حمله سايبري آماده مي‌شوند؛

حمله به زير ساخت‌هاي سايبري سوريه در دستور كارگروه هكرهاي ناشناس

بر اساس آخرين اخبار مستند و قابل اعتماد به دست آمده از بزرگترين گروه هك و نفوذهاي سايبري دنيا به نام گروه ناشناسان (Anonymous)، اين گروه مطابق با روال‌ كاري خود در حال جمع‌آوري نيروهاي خود در سطح جهان و آماده‌سازي بستر‌هاي مناسب براي حمله به مواضع سايبري كشور سوريه است.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ اين گروه خرابكار سايبري كه هميشه هويت خود را مخفي نگاه مي‌دارد و تنها تعداد معدودي از آنها در سطح جهان شناخته شده هستند نوع عملكردشان به شكلي است كه براي حمله به هر هدفي بايد نيتي به اصطلاح خيرخواهانه و بشر دوستانه وجود داشته باشد و يا حداقل بايد آن حمله و منافع حاصل از آن براي دستيابي به هدفي بشر دوستانه هزينه شود.

آنها براي حملات سري خود كه شايد فاش شدن هدف منجر به شكست حمله شود هسته مركزي دارند كه از طرق مخفي با هم در سراسر جهان در ارتباط هستند. ولي در مواردي كه مي‌توانند كلياتي از عمليات را فاش سازند با ارائه توضيحاتي درباره‌ي حمله خود سعي مي‌كنند نيروهاي خود را در سراسر جهان متحد سازند.

حال جديدترين حمله‌اي را كه اين گروه طرح‌ريزي كرده است حمله به مواضع سايبري كشور سوريه و مخصوصا حمله به مواضع دولت و در راس آن بشار اسد رئيس جمهور اين كشور است.

با توجه به اينكه چند هسته عملياتي مهم اين گروه در كشورهايي مانند آرژانتين، كوبا، اسپانيا، اسرائلي و  چند كشور ديگر چندي پيش دستگير و براي محاكمه‌ي قضايي به ايالات متحده آمريكا منتقل شدند، تمامي نظرات بر اين پايه استوار است كه اين افراد با بودجه ايالات متحده آمريكا گروهي را تشكيل داده و قصد انجام عمليات‌هاي سايبري عليه كشورهايي چون ايران، چين و روسيه در راس آن كشورهايي مانند سوريه و ... را پس از كشورهاي اصلي نام برده دارند.

از آنجا كه اين تيم‌ها ترجيح مي‌دهند براي مقابله‌هاي ابتدايي از كشورهاي ضعيف‌تر شروع نمايند به نظر مي‌رسد عمليات سوريه اولين گام براي اين تيم است كه ديگر يك گروه مستقل از نظام‌ها و حكومت‌ها نخواهد بود.

برچسب ها: گروه ، هک ، سایبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار