عبداللهي:

همكاري‌هاي امنيتي ميان تهران – ايروان گسترش مي‌يابد

معاون امنيتي و انتظامي وزير كشور از توسعه و گسترش همكاري‌هاي امنيتي و انتظامي ميان تهران و ايروان به منظور مبارزه با تروريسم، جرايم سازمان يافته و مواد مخدر خبر داد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، علي عبداللهي معاون امنيتي و انتظامي وزير كشور ظهر شنبه پيش از عزيمت به ايروان اظهار داشت: سياست جمهوري اسلامي ايران در خصوص كشورهاي همسايه همواره تحكيم روابط و توسعه مناسبات بوده و به همين دليل مرزهاي ايران با كشورهاي همسايه هميشه مرزهاي صلح و دوستي بوده است.

وي تاكيدكرد: استقرار صلح و ثبات و امنيت در منطقه با همكاريهاي تمام كشورها تحقق خواهد يافت كه در اين زمينه جمهوري ارمنستان نيز نقش مهمي را مي تواند ايفا کند.

وي با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران تمام توان خود را براي برقراري امنيت و صلح در منطقه به كار بسته است تصريح كرد: ما آمادگي كامل داريم تجربيات خود را در زمينه هاي آموزش نيروهاي پليس، مبارزه با مواد مخدر، تروريسم و جرايم سازمان يافته در اختيار كشورهاي همسايه از جمله ارمنستان قرار دهيم.

عبداللهي بر آمادگي كشورمان براي امضاي يادداشت تفاهم همكاري در زمينه مبارزه با انواع مواد مخدر و روانگردانها، جرايم سازمان يافته واسترداد مجرمين و محكومين محاكم قضائي دو كشور تاكيد كرد.

معاون امنيتي و انتظامي وزير كشور با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران و ارمنستان روابط مستحكم و پايداري در تمام زمينه ها دارند بيان داشت: مطمئنا سفر وزير كشور گامهاي جديدي در مسير ارتقاي همكاريها و مراودات امنيتي و انتظامي و اقتصادي بين دو كشور خواهد برداشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار