میدان آزادی میزبان نخستین دوره مسابقات بین المللی بازی های رایانه ای

شهردار منطقه 9 از برگزاری نخستین دوره مسابقات بین المللی بازی های (جام دیجیتال) با شرکت چندین کشور خارجی و منتخبین 27 استان کشور در میدان آزادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، نصراله آبادیان در این خصوص افزود: این مسابقات با محوریت مرکز توسعه فناوری، اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخش فنی و اجرایی آن به عهده انجمن ورزش های الکترونیک وزارت ورزشی و جوانان بوده که این شهرداری در راستای آماده سازی محل برگزاری و اجرای بهتر اقدامات مناسبی را در دستور کار قرار داده است.

وی تصریح کرد: منتخبین مسابقات استانها و پایتخت در روز 24 تیرماه در رقابتی فشرده در میدان آزادی گرد هم آمده و 12 نفر برتر کشوری از بین آنان انتخاب می شود.

آمرکعبی فر قائم مقام شهردار منطقه 9 ادامه داد: در روز 27 تیرماه نیز میهمانان خارجی از کشورهایی نظیر آلمان، سوئد، ترکیه، چین، امارات، تاجیکستان، قزاقستان و ... به همراه 12 نفر منتخب کشوری در میدان آزادی به رقابت می پردازند.

وی اظهار داشت: بازی رایانه ای به عنوان سومین صنعت جهان امروزه جایگاه خوبی دارد و پتانسیل موجود در میان جوانان ایرانی برای کاربردی این بازی ها زمینه مناسبی می خواهد که سکوناسازی استعدادها در راستای تجلی این صنعت لازم است.

کعبی فر خاطر نشان کرد: امیدواریم با توجه به برنامه ریزی مناسب در این خصوص لحظات خوب و خوشی برای جوانان ایرانی و رضایتمندی میهمانان داخلی و خارجی در میدان آزادی را فراهم کنیم./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار