عضو كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي خبر داد؛

دستور ويژه رييس جمهور مبني بر عدم واردات برنج در زمان برداشت محصول

عضو كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي گفت: دستور عدم توزيع برنج در زمان برداشت محصول به منظور حمايت از كشاورزان و توليد كنندگان استان‌هاي گيلان، مازندران و گلستان از سوي رييس جمهور صادر شد.

حسين نياز آذري نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به واردات برنج در كشور و توزيع آن به شهرهاي شمالي گفت: در حال حاضر دولت براي حمايت از توليد داخلي و عمل كردن به شعار امسال مبني بر "توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني" اقدامي را انجام نداده و در استان‌هاي شمالي كشور برنج خارجي توزيع مي‌شود.
 
نماينده مجلس نهم در ادامه اظهار داشت: موضوع واردات برنج در جلسه كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي مورد بررسي قرار گرفت که به دنبال آن نامه‌اي تنظيم و به رييس جمهور ارسال شد.
 
عضو كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي با بيان اينکه برنج يکي از کالاهاي اساسي و پر مصرف مردم کشور است، خاطر نشان کرد: متعاقب دريافت نامه توسط رييس جمهور، دستور ويژه اي مبني بر عدم توزيع برنج در زمان برداشت محصول به منظور حمايت از كشاورزان و توليد كنندگان استان‌هاي گيلان، مازندران و گلستان صادر شد تا خللي در روند توليد و قيمت برنج وارد نشود./س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار