مشهد/ مدیرکل تشکل های سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی؛

دانشگاه آزاد که در سال 88 دغدغه نظام بود، امروز به آغوش ولایت بازگشته است

مدیرکل تشکل های سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت:‌ پس از گذشت سال های طولانی شاهد تحولات بنیادین در عرصه فعالیت های سیاسی دانشگاه آزاد شدیم و دانشگاه آزاد اسلامی که در سال های پیش تبدیل به دغدغه نظام شده بود امروز به آغوش ولایت و در مسیر حرکت مقام معظم رهبری برگشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، دکتر مجتبی اکبری در جلسه تودیع و معارفه نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و در جمع مدیران تشکل های سیاسی و دانشجویان این دانشگاه در مشهد با بیان این مطلب اظهار کرد: به وجود تحلیل و ضعف عمومی دانشگاه در سال 88 و خصوصا ضعف های فرهنگی و سیاسی که در بین تشکل ها حاکم بود امروز افتخار دانشگاه آزاد اسلامی این است که دست نیروهای مومن و متعهد حزب ا... است.

وی اذعان کرد: امروز دانشجویان انقلابی عزم را جزم کرده اند که فرمایشات مقام معظم رهبری را بدون کم ترین تغییر در محیط دانشگاه ها پیاده کنند.

وی هشت رای شورای انقلاب فرهنگی و حضور رئیس جمهور در این مجموعه را بسیار مثبت ارزیابی کرد و خطاب به مدیران منصوب شده در این تشکل ها گفت: دانشگاه آزاد اسلامی باید فرهنگ دینی را به شکلی که نقش روحانیت ملموس باشد جاری کند.

مدیرکل تشکل های سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص فعالیت تشکل های اسلامی سیاسی وی تصریح کرد: حزب ا... و بسیجیان با سواد در این دانشگاه باید پرچم ولایت و پرچم فرهنگ را در دست راست خود گرفته و همانطور که شهداء در دفاع از مرزها جان دادند، در راه اعتلای فرهنگ اسلامی و انقلابی جان بدهند.

یادآوری می شود: در این مراسم طی حکمی سید مجتبی منتظری به مدت یک سال به ریاست تشکل های دانشجویان خراسان رضوی منصوب شد و از زحمات حسین احمری مدیر قبلی تشکل های سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد استان قدردانی شد؛ همچنین طی حکمی جداگانه علی صباغیان به مدت یک سال به سمت رئیس تشکل های اساتید خراسان رضوی منصوب و از زحمات رئیس سابق این گروه دکتر حبیب مولایی تقدیر شد. /س

برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.