وزیر علوم تحقیقات و فناوری؛

کرسی آزاد اندیشی شاید نیاز به بازنگری مجدد داشته باشد

با توجه به این که ایراداتی که شاید در بحث کرسی آزاد اندیشی باشد این امر شاید نیازمند بازنگری داشته باشد.

کامران دانشجو وزیر علوم در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص اولین همایش تشکل های دانشجویی گفت: این جلسه خوبی بود که برگزار شد چرا که دانشجویان ما دانشجویانی پویا و  آرمان گر هستند و می توانند به صراحت مطالب را بیان کنند و ما هم خوشحال هستیم و صراحتا به آنها پاسخ می دهیم.
 
وی افزود: تعامل مثبت و خوبی بین وزارت علوم و مجموعه دانشجویان است و در مسیری حرکت می کنیم که پویایی علمی کشور را در برداشته باشد.
دانشجو تصریح کرد: هم اکنون 4 کارگروه وحدت و انسجام ، پویایی جنبش دانشجویی ، اسلامی کردن دانشگاه ها و نهایتا کارگروه حمایت از تولید ملی تشکیل شده و کار خود را آغاز کرده اند که تمامی این تشکل ها در راستای پیشرفت کشور صورت می گیرد.
 
** بستر مناسبی در خصوص کرسی آزاد اندیشی شکل گرفته است
 
دانشجو در ادامه در خصوص کرسی های آزاد اندیشی گفت: بستر مناسبی در خصوص کرسی های آزاد اندیشی تشکیل شد چرا که این امر مطالبه مقام معظم رهبری بوده است.
 
وی افزود: حتماً کاستی هایی در این زمینه وجود دارد که ما در تلاش هستیم تا آنها را برطرف کنیم البته شاید هنوز نیازمند بازنگری باشد.
 
دانشجو تصریح کرد: در شهریور 88 کار را بعد از 2 یا 3 از فرمایشات مقام معظم رهبری آغاز و آئین نامه تنظیم شد و هم اکنون اجرایی شده است. /عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار