مدیرعامل بانک صادرات ایران:

حمایت از تولید داخلی و پرداخت تسهیلات خرد در اولویت هستند

بانک صادرات ايران در راستاي تحقق شعار سال 91؛ حمايت از توليد داخلي و پرداخت تسهيلات خرد را در اولويت قرارداده است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بانک صادرات ايران، پيشرو مديرعامل اين بانک درسخناني برپرداخت تسهيلات خرد وحمايت از توليدات داخلي تاکيد کرد.
وي با اشاره به نامگذاري امسال به عنوان سال «توليد ملي وحمايت از کار و سرمايه ايراني» توسط مقام معظم رهبري تصريح کرد: اين بانک به منظور تحقق اهداف سال 91، تخصيص اعتبارات به بخش‌هاي توليدي و همچنين تامين سرمايه درگردش واحدهاي اقتصادي فعال را جزء رسالت و ماموريت خود تعريف کرد و دراين زمينه علاوه بر تخصص اعتبارات و حمايت از واحدهاي توليدي داخلي، توجه ويژه‌اي به اشتغالزايي و رفع بيکاري نموده است.

مديرعامل اين بانک برآسان گيري و مساعدت در پرداخت تسهيلات خرد مانند تسهيلات درمان، ازدواج و خريدکالا، تاکيد کرد و افزود: به منظور مساعدت وکمک بيشتر به هموطنان پرداخت اين گونه تسيهلات درسال 91 در اولويت قرار گرفته و همچنين درصدديم با حمايت از صنايع و توليدات داخلي که مي‌توانند منجر به افزايش اشتغال، درآمد و رفاه اجتماعي شود حمايت از توليدات داخلي و کار ايراني را جزء سياست‌هاي اصلي بانک تعيين کرديم.

وي دررابطه با پرداخت تسهيلات به اقشار کم درآمد تصريح کرد: اين بانک درراستاي ايفاء تعهدات ومسئوليت هاي اجتماعي خود پرداخت تسهيلات به مددجويان کميته امداد امام خميني(ره) قرض الحسنه درمان و ازدواج را اولويت برنامه‌هاي اعتباري قرار داده‌ايم.

پيشرو با تاکيد براصل مشتري مداري اظهار داشت، مشتري مهمترين سرمايه بانک است و موفقيت‌هاي بانک درگروه رعايت حقوق آنان است. بنابراين در سال جديد رويکرد بانک بر رعايت بيش از پيش حق و حقوق مشتريان مي‌باشد و دراين زمينه هدف‌گذاري‌هاي انجام شده که انتظار مي‌رود در تمام واحدهاي بانک اجرا شود./س
برچسب ها: بانک ، صادرات ، تولید ، ملی ، حمایت ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار